Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel toevallig dat nu voor 2e jaar op rij het goed stookweer wordt ,als de verkoop in Nederland weer verboden is.. tot nu toe ziet de weersvoorspelling er prima uit

3 jaar terug nog de mist en het jaar daarvoor was ook niet echt geweldig voor zover ik me kan herinneren

Wel typisch inderdaad, als het niet mag, zit het qua weer volledig mee.
Twee jaar geleden weinig gestookt vanwege de mist, nu twee jaar op rij een verbod, het echte plezier is wel lang geleden zo zeg.

Wel bijzonder, hier geeft hij een week lang regen aan. Dat is bij mij toch verre van perfect stookweer.

Je kunt er nog steeds niets van zeggen, modellen worstelen zeer met de wintergrens bij ons in de buurt en kleine verstoringen, elke run is anders…

Als ik de reguliere apps en sites bekijk ziet het er niet al te best uit dit jaar. Zijn de kenners al wat wijzer?

De voorspelling op buienradar en Amerikaans model gaan nu toch naar een flinke bak sneeuw op tweede kerstdag en een koude laatste week van december. Hopelijk valt op dit gebied het kwartje de goede kant op dit jaar voor ons. Dat zou de pijn nog enigzins verzachten.

Eigenlijk wel ja, vanaf donderdag is kijken in het weekend hoe het komt te liggen. Lijkt nu noorden mss sneeuw, rest land bak water. Andersom zal t niet zijn maar die grens kou kan zomaar wegblijven of zuidelijker komen

Ik heb totaal geen verstand van de weerkaarten maar als ik intyp op Google en dan 14 dagen weer ziet het er niet best uit...

oant moarn

Het hangt er maar net vanaf waar je woont. Dit is de voorspelling voor Zwolle.

076437AB-B957-4FDC-89F2-BB34FF438A95.jpg

Het kan alle kanten nog op. Maar als bovenstaande uitkomt, is er volgens mij grote kans op mist :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan