[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat veel producten van vuurwerktotaal in filiaal roden. Kunnen we dit ook nog verwachten in Groningen of Haulerwijk? Veel spreken mij enorm aan, heb alleen al 1 dag Haulerwijk en 1 dag Groningen gepland:yes:
Goede acties allemaal! Slecht, heel slecht voor mijn spaarpot.

Nog kans dat er wat gespreid/verdeeld wordt tussen vestigingen?

Concreet: kunnen er een paar van de 10 kartonnen RotP uit Haulerwijk naar Groningen? Groot gemis!

Laatst bewerkt:
De laatste hand word nog gelegd aan de website van Groningen. Jullie kunnen ondertussen wel op de website terecht en eventueel bestellen. Wij werken momenteel nog aan een openingsactie. Deze volgt nog.

https://groningen.webshop.kei.io/

Veel plezier.

Wat betrefd bestellingen over zetten, naar een ander filiaal. Dit geld nu niet meer voor Groningen. voor de andere filialen geld: zolang deze nog niet online zijn kun je nog bestellen in Haulerwijk en dan zetten we dit over naar het desbetreffende filiaal. Voor de duidelijkheid alleen bestellen in haulerwijk als je het in een ander filiaal wilt ophalen.

Met Knallende groet,

John Vuurwerk outlet

Ik heb 2 bestellingen lopen in Haulerwijk. Nu de shop van Assen (waar ik woon) open is. Bestaat de mogelijkheid er dan ook om de bestellingen over te zetten (en dus op te halen) naar Assen?... een ritje Haulerwijk zal ook geen straf zijn hoor ;))

Was misschien een beetje flauwe grap.
Wij doneren alle brillen! En geloof me dat zijn er heel veel!
Super! :applause: Ja, zat even te kijken hoeveel voorraad jullie hadden, maar alleen al in Groningen ging het balkje niet verder dan 100 :D Super luitjes, hop naar de zorg met die bescherming. Wij hebben met oudjaar wel weer nieuwe productie :thumbup:

Super! :applause: Ja, zat even te kijken hoeveel voorraad jullie hadden, maar alleen al in Groningen ging het balkje niet verder dan 100 :D Super luitjes, hop naar de zorg met die bescherming. Wij hebben met oudjaar wel weer nieuwe productie :thumbup:

Haha, 2020 batch vuurwerkbrillen, zouden we die voor de zekerheid een jaartje moeten laten drogen?

Maar even finalemateriaal gescoord: 4x Dumbum cake en Secret Salute Ltd, in die volgorde de 00u show mee af te sluiten :thumbup:

En de onvermijdelijke Xin vulkaantjes natuurlijk :p

Update!!

Zoals eerder aangeven begin maart hadden we voor aanstaande vrijdag de 27ste,een opruim dag op de planning staan. Hierbij zou er de gelegenheid zijn om dummy's gratis uit te zoeken.En tevens een kijkje in de bunker te nemen. En natuurlijk even gezellig kletsen met freaks onder elkaar.

Gezien de huidige omstandigheden, laten we deze niet doorgaan op deze datum. We houden nou ook even de maatregelen tot minstens 1 juni aan. We hopen dat vanaf dan alles in rustiger vaarwater is terecht gekomen. Zodat we vanaf dat punt weer verder kunnen kijken. Eventueel naar een nieuwe datum in de zomer. Waarbij bovenstaande opties op zo'n dag mogelijk is. Uiteraard zal dat dan hier weer gemeld worden!!

De Weekacties blijven natuurlijk wel gewoon op de normale wijze doorgaan!!

Met vriendelijke groet,

Tatanka/Outlet Haulerwijk!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan