VuurwerkExpress
VWC lid
Het weer is het laatste waar ik me druk om ga maken dit jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het weer is het laatste waar ik me druk om ga maken dit jaar.
Tjaaa.... dat is nog eens een dilemma. Dan zou ik toch voor mist gaan.Eens, er zijn dingen die eerder roet in het eten kunnen gooien. Maar nu ik hier toch ben, een dilemma voor jullie: liever mist waardoor je ongeveer 50% van je vuurwerk niet ziet, of een windkracht 4 met regen waardoor met name goud en palm/willow effecten verpest worden en je bij het omhoog kijken waterdruppels op je vuurwerkbril krijgt?
Nee klopt, gelukkig heb ik zelf nog geen jaarwisseling meegemaakt dat het echt de avond geregend heeft de hele tijd. Wel eens een paar buitjes, en ook wel eens overdag de hele dag regen. Toen heb ik wel gewoon gestookt, dat was 2017-2018. Maar echt chill is het niet, doe mij dan maar wat mist.
December
De wintermaand is de eerste 6 dagen veranderlijk en winderig. Daarna volgen een paar dagen met neerslag. Vanaf 14 december wordt het kouder en is de kans op vorst groter. De periode 20-25 is het onbestendig, kil en nevelig. De laatste 5 dagen van het jaar zijn opklarend met later buien.
Eens, er zijn dingen die eerder roet in het eten kunnen gooien. Maar nu ik hier toch ben, een dilemma voor jullie: liever mist waardoor je ongeveer 50% van je vuurwerk niet ziet, of een windkracht 4 met regen waardoor met name goud en palm/willow effecten verpest worden en je bij het omhoog kijken waterdruppels op je vuurwerkbril krijgt?
Nee, zeker niet die precisie die je nodig hebt voor die paar uurtjes, we kunnen nu alleen nog maar kijken naar de globale trend voor de maand december en zelfs dat is nog erg onbetrouwbaar.Kunnen ze het nu al voorspellen?
Nope, no way, dat gaat echt niet.Kunnen ze het nu al voorspellen?
Nope, no way, dat gaat echt niet.
Wel kan ik je precies vertellen wat mijn favoriete weertype zou zijn...
Overdag prachtig zonnig met een matige oostenwind, die in de avond noordoostelijk wordt en afneemt naar 2 Bft. Kraakheldere condities met een mooie sterrenlucht en een laagje poedersneeuw. -5 in de avond met een dauwpunt van -12. Heerlijk!
Ik ook voor de mist, dan draai je de cake gewoon 90 graden naar beneden.Tjaaa.... dat is nog eens een dilemma. Dan zou ik toch voor mist gaan.
Poeh!
Ik dacht kijk eens voor de gekke jen naar de voorspellingen op de 31ste hier.
Als dit zeker wordt, teken ik er meteen voor.
https://www.accuweather.com/nl/nl/roermond/248715/daily-weather-forecast/248715?day=44