Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook nu vanavond is het echt van dat typische oud en nieuw weer. Erg sfeer verhogend.

Jongens ik heb de voorspelling!
Oudejaarsavond 30 graden, strakblauwe lucht en we kunnen in ons zwembroek stoken *einde bericht*

Mag het hopen dan:p Lijkt me echt vreselijk. Aantal jaar geleden was het ook 15+ graden, dat is dan tog wel een andere sfeer hoor.

Wel weer heerlijke dagen nu, goed sfeervol. Dit weer, met nog een paar graden kouder dan vanmorgen, en je hebt het ideale weer voor oud en nieuw.

Ik heb nog altijd liever mist dan regen om eerlijk te zijn, maar dat komt vooral omdat de mist hier altijd wel mee viel, zowel 2019-2020 als 2016-2017.

Het weer, voor mij 1 van de grootste, zo niet de grootste, stress factoren van de laatste dagen in het jaar. Voor mij is het weer echt voor een groot deel bepalend hoe de sfeer op de dag is. Maar wat hebben we er slechte jaren tussen gehad zeg. Zal je altijd zien dat het afgelopen jaar prachtig weer was. Hopelijk krijgen we ook een beetje dat weer dit jaar.

Wie gaat dit momenteel verzorgen, we hadden David altijd maar die deed het dit jaar niet meer gaf hij aan.

Laat ik het voorzichtig zeggen. Sommige weermodellen hinten nu op een koude en droge winterverwachting. Meer is er voorlopig niet over te zeggen.

Vandaag en gisteren typische oudjaarsdag dagen weer. Koud, guur windje, mistig. Ik teken ervoor dat het overdags weer zo is, dat 's avonds de mist wegtrekt en het frisse erbij blijft. Heerlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan