Goldpyro
VWC lid
0 wind? Dat is niet al te best, anderzijds volgens mij kan ook met windkracht 1 of 2 er mist ontstaan.
Zul je zien dat het cat 1 niet eens afgestoken kan worden door de dichte mist..
Gelukkig verandert het weer per dag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
0 wind? Dat is niet al te best, anderzijds volgens mij kan ook met windkracht 1 of 2 er mist ontstaan.
Niet zolang dauwtemp onder luchttemp zit. Magoe, pluim schiet nog alle kanten op, veel te veel spreiding in de leden om van welke zekerheid dan ook te kunnen spreken
https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=eps_pluim&r=midden
En het meeste valt erlangsWat vandaag valt, valt de 31e niet.
Wat vandaag valt, valt de 31e niet.
Soowhee, de nieuwe Johan Cruijff is opgestaanWat vandaag valt, valt de 31e niet.
mist maakt nou niet zoveel uit..als je 2meter ver kan zien is het al top![]()
Zou ik dit jaar minder erg vinden dan afgelopen jaarwisseling, god wat een afknapper was dat. Kon enkel m'n fonteinen nog zien. Funke bengalen kwamen wel echt prachtig uit. Wil dit jaar liever ook nog even groter dan dat afsluiten, maar als dat niet lukt is de wonde stukje minder met deze hele situatie.mist maakt nou niet zoveel uit..als je 2meter ver kan zien is het al top![]()
Zou ik dit jaar minder erg vinden dan afgelopen jaarwisseling, god wat een afknapper was dat. Kon enkel m'n fonteinen nog zien. Funke bengalen kwamen wel echt prachtig uit. Wil dit jaar liever ook nog even groter dan dat afsluiten, maar als dat niet lukt is de wonde stukje minder met deze hele situatie.