Eccentric shots

Groter en harder hoeft ook niet. Die van Funke zijn veel diverser en goedkoper. En in mijn ogen ook gewoon mooier! Ik zou zeker voor die van Funke gaan als je moest kiezen tussen beiden. Trouwens, ze hebben beide evenveel kruit hoor, alleen de diameter scheelt.

Toch nog 2 pakken extra van besteld. Van 4 (2018) versie naar 6, zou ze de komende jaren niet willen missen in mijn assortiment :D

Mee eens. Groter en harder dan de Eccentric Shots gaat gewoon niet lukken hier. Zeker voor deze gaan dus!

Groter en harder? Owwww heb je ze op een demo of beter in de straat gehad dat je zo'n uitspraak durft te melden?

Misschien presteert funke net zo goed of beter dan de evo? Er zit idd net zoveel kruit in alleen de diameter is afwijkend.
funke doet wonderen met burst en vulling verhouding.

Na 31e kunnen we pas onze meningen geven over vergelijkingen

Heb vandaag ook 2 setjes van de laatste lichting ontvangen. Hebben jullie ook veel los kruit in de buizen zitten en liggen de bombettes er ook los in?

Twijfel of dit wel goed is en veilig om af te steken.

Reken er maar niet op dat als ze niet geleverd zijn dat er maandag nog wat komt. Hoorde net bij de plaatselijke winkel dat ze bij GBV door evolution heen zijn. Wat er bij de winkels nu ligt is wat er leverbaar is, maar verder geen voorraad meer van EVO bij GBV.

Reken er maar niet op dat als ze niet geleverd zijn dat er maandag nog wat komt. Hoorde net bij de plaatselijke winkel dat ze bij GBV door evolution heen zijn. Wat er bij de winkels nu ligt is wat er leverbaar is, maar verder geen voorraad meer van EVO bij GBV.

Klopt mijn GBV dealer had de sparks helemaal niet geleverd gekregen.Gelukkig vanuit EVO wel een EVO vervanger en geen Weco troep.

Heb vandaag ook 2 setjes van de laatste lichting ontvangen. Hebben jullie ook veel los kruit in de buizen zitten en liggen de bombettes er ook los in?

Twijfel of dit wel goed is en veilig om af te steken.

Heb ook een eccentric shot waarbij de inhoud los heen en weer beweegt. Ook het kruit hoor je van links naar rechts schuiven. Ik steek hem voor de zekerheid maar even op een ruime plek af.

Back
Bovenaan