Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er inderdaad beroerd uit!.
windkracht 5 is aardig wat laten we hopen dat het er toch echt wat beter uit gaat zien!

aTy4UyJ.png

dit ziet er niet best uit
hopelijk veranderd dat nog deze week

Je ziet hoe snel het weer om kan slaan wat gister ochtend zag het er nog goed uit, ik heb no hoop dat het weer nogmaals omslaat :d

Wat is het weer toch weer lekker wisselvallig. Afgelopen paar dagen zag het er goed uit, waar nu niets meer van te zien is. Ben benieuwd hoe het Zondag/Maandag is.

Als ik de pluim bekijk inderdaad buien, gemiddelde wind van 6 m/s (=een krappe windkracht 4) en een temperatuur van een graad of 5.

Vorig jaar volgens mij een goeie windkracht 5 en een flinke regenzone.

Een kinderhand is snel gevuld ;-)!

Bijlagen

• pluim.png
    pluim.png
    329,5 KB · Weergaven: 0
was net even terug aan het lezen het weer oud en nieuw 2012 was inderdaad 10/15mm regen en windkracht 5 land inwaarts. 6 op open veld. 7/8 aan de kust dus het lijkt iets beter dan vorig jaar

Ik moet toegeven, door dit weer blijven de kriebels wel achterwegen.

Als het nu continue helder was een paar graden onder nul en een zonnetje was ik denk ik niet meer te houden..

Maar nu.. zucht ik ga me er ook nog niet teveel mee bezig houden, zal er alleen maar valse hoop van krijgen !

Begint wel steeds zekerder te worden dát er neerslag overtrekt op een gegeven moment, maar wélk moment? Gister was het nog in de ochtend, nu lijkt of net in de avond of net na 00u...komende dagen de ontwikkelingen maar aanzien. Qua wind lijkt het iig te gaan meevallen, temps ongeveer 5 graden overdag, ook nog boven 0 's nachts. Nou de timing van de regen nog goed, en aub geen mist/nevel. Grauw zal het helaas wel weer zijn. Alles beter dan het weer van gister en vandaag, dat hadden we vorig jaar al, ongelooflijk was dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan