Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou de wind heeft wel degelijk effect op het ervaren van de luidheid van een knal. En ook de effecten lijden hier onder, vooral effecten zoals bijna alles wat met goudkleur te maken heeft. Ik denk vooral de effecten die vaak groter uitvallen/langdurig branden. Crackling crysanthum is ook wat minder met harde wind.

Kun je wel zeggen. Mijn GOE ging vorig jaar door harde wind totaal de mist in. Ja mensen we hebben het over het weer.:D

als ik de pluim van het knmi bekijk hebben we gewoon strontmazzel de 31ste
die maandag ervoor is het drama die woensdag daarna gaat de wind/neerslag weer aantrekken.

hopen dat het zo blijft en er niks meer gaat verschuiven.
1 ding is zeker, geen mist de 31ste ! :D

ziet er alweer wat beter uit dan afgelopen ochtend...

die maandag ervoor is het drama die woensdag daarna gaat de wind/neerslag weer aantrekken.

ik vind het wel een herkenbare gedachte hoor .
ik heb ook wel eens de neiging gehad om een stuk zeil te spannen hoor .

Ach ja het is een stadion. Niet van een al te beste club op het moment maja. Vind al die clubs toch niks op het moment. Ze voetballen allemaal *****. Maar het is wel een optie haha :P

Hoop dat je daar gelijk in hebt t verandert zo weer!! Maar ik ga er vanuit....

het gaat met al die clubs een beetje geleidelijk dan winnen ze en dan verliezen ze weer....

Het is dat het woord 'weer' in je zin voorkomt anders had ik de relevantie tot dit topic helemaal verloren:p. Ik blijf ondertussen duimen op goed weer tijdens de jaarwisseling. Ieder jaar toch weer de spannendste en tegelijkertijd de meest zenuwslopende factor tijdens oudjaarsdag... Al moet ik wel zeggen dat de weerbeelden langzaam lijken te verbeteren dus dat houdt hoop!

Ook voor mijn stadje zijn de voorspellingen weer heel wat positiever! Laat het maandag rot weer zijn! Hopen dat we precies mooi uitvallen tussen de depressies!

resample_image.png

nieuwste pluim net even bekeken, de lijntjes gaan er steeds beter uitzien !!
zowel qua neerslag en wind, lijkt erop of het ook die dag net iets frisser word.

op weer.nl lijkt het er ook goed uit te zien.
een windkracht 4 maximaal ( dat zal in een woonwijk zeker een 3 zijn ) is zeer goed te doen, en zo goed als droog voor zuid-holland.

laten we maar duimen dat alles zo blijft!

Laatst bewerkt:
No worries luitjes, beetje kans op regen, matig windje, that's all. Weer geen confetticake-weer dit jaar, maar voor de rest heel geschikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan