Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou in dat geval voor kunnen stellen dat hij aan het einde van deze week een update post .
want dan kan hij pas iets zinnigs zeggen lijkt mij

Zondag een zeer uitgebreide update vanaf mijn werk....

Snelle blik op de kaarten: oudjaarsdag een trog (met wellicht een klein laagje) boven Engeland die rond middenacht over ons land trekt. Dat geeft buien. De wind blijf redelijk rustig, 3-4 Bft uit zuidelijke richting...hoeveel en hoelang buien? Dat is nu nog niet duidelijk.
Zowel ECMWF alsmede GFS zijn hierin ongeveer het zelfde...

ik zou in dat geval voor kunnen stellen dat hij aan het einde van deze week een update post .
want dan kan hij pas iets zinnigs zeggen lijkt mij

nou ja we kijken wel waar het schip strand .
de website rtv oost laat nog niks los over het weer van volgende week .
die hebben echt iets van je hoort het vroeg genoeg .

Detailkaarten voor overdag zijn binnen. En wat laat de 18Z run zien? Wel, hier 2 neerslagkaartjes:

13u
Rmgfs1863.jpg

16u
Rmgfs1893.jpg

Wind is er wel wat, maar geen schrikbarende hoeveelheid.

Ofwel, met een gerust hart naar bed nu, en kijken wat de er morgen uit de hoge hoed getoverd wordt.

Ben dol op dit soort weer zolang ik maar er niet in hoef te lopen/stoken of fietsen.

Maar heb toch liever dat t op Oud & Nieuw een stuk rustiger is. Nog 1 hele week te gaan:P

als ik de pluim van de knmi zo zie hebben we nog "mazzel"
PLUIM_06260_NWT.png

zowel de regen en de wind zijn de dag voor en de dag na de 31ste een stuk slechter in de voorspelling.

Wat nu niet valt kan de 31e niet vallen. Ik hoop alleen dat m'n bus met vuurwerk niet omwaait de 30e!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan