Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stop om steeds hier te gaan kijken wat voor weer het de 31ste wordt... Ik verheug me al maanden op oudjaarsdag. En nu zie ik dit hier buiten.. En lees ik hier de negatieve reacties... Bah!

Ik probeer me nu in te houden en wacht ik tot zondag avond en hopen op goed nieuws.

Het heeft allemaal nog niet zoveel zin om zo ver vooruit te kijken. Logisch dat we er allemaal negatief over gaan denken. Wie weet staat het er tegen die tijd wel een stuk beter voor, dan hebben we voorafgaand allemaal voor niets negatief zitten zeuren hier... Don't worry, be happy!

Wat een weer buiten op dit moment, enigszinds wel lekker. Laat het nu maar lekker stortregenen ipv de 31e.
Ik hoop zo op droog weer pff..
Loop je maanden uit te kijken naar de dag word het straks zon natte vieze dag..
Typisch dit land.. bleghhh

Zolang de wind maar flink mee gaat vallen. Wat mij betreft mag het om 2 uur snachts flink gaan regenen. Als het om twaalf maar droog is tot 1. Dan kan ik rustig showtje schieten voor het eerst.
Verder maak ik me er niet druk om. Ik zie het wel. En anders stook ik een dag later.
greetzz

tja en dagje later stoken is ook door mijn hoofd geschoten .
maar ja waar vind je die info .
tja het is een beetje voor berijden op wat komen gaat .
we mogen blij zijn dat we niet in Engeland wonen zeg .
ik zag gister op het nieuws wat voor beesten weer het daar is .
dan hebben we hier toch behoorlijk mazzel .

tja en dagje later stoken is ook door mijn hoofd geschoten .
maar ja waar vind je die info .
tja het is een beetje voor berijden op wat komen gaat .
we mogen blij zijn dat we niet in Engeland wonen zeg .
ik zag gister op het nieuws wat voor beesten weer het daar is .
dan hebben we hier toch behoorlijk mazzel .

nou, hier in Twente waait en regent het al de heledag, niet een beetje regen ook maar met bakken en de wind waait ook behoorlijk hard, kortom hondenweer.

Erger dan dit kan het niet worden, als dit het weer zou zij op de 31ste was echt een ramp geweest. Kan alleen nog maar beter worden.

Jongens t is nog ver weg en ik kan me er nog niet druk om maken. T verandert met het uur dus wat dat betreft kan het alle kanten op. Ik hoop zelf net als een ieder op mooi helder en koud weer en windstil zonder mist maar ja je heb het niet voor het zeggen en je kan er niets aan doen helaas t word zoals het is. Maar ik blijf zoals altijd positief gestemd. Komt goed medefreaks......

nou, hier in Twente waait en regent het al de heledag, niet een beetje regen ook maar met bakken en de wind waait ook behoorlijk hard, kortom hondenweer.

geloof me we zitten in het zelfde schuitje .
maar het kan erger .
als je gister op tv zag hoe die zee was daar in Engeland lijkt dit nog maar een schijntje .
maar ik geef toe het is idd nou niet bepaald vrolijk van te worden .
kijk maar eens in Amerika .
de ene helft draagt een korte broek, en de andere helft van dat land zit compleet dicht gevroren .
wat een rare aardkloot .

Nou de wind heeft wel degelijk effect op het ervaren van de luidheid van een knal. En ook de effecten lijden hier onder, vooral effecten zoals bijna alles wat met goudkleur te maken heeft. Ik denk vooral de effecten die vaak groter uitvallen/langdurig branden. Crackling crysanthum is ook wat minder met harde wind.

Ik maak me nog niet echt druk om het weer. De voorspellingen veranderen dagelijks, en de metreologen in nederland zitten er heel vaak naast met hun voorspellingen.

Ik weet niet of dit klopt, maar er staat dat er vandaag 1.2mm regen zou vallen.
op de 31e staat er 4.8mm.
en vandaag heeft het al de hele dag geregent, laat staan wat er dan gebeurd als er nog 4x zoveel valt?
of zit ik er helemaal naast

Dat wat er vandaag bij je viel was eerder 12mm dan 1,2mm, dus wees gerust. Hoewel 4,8mm in motregen wel een dagje nodig kan hebben...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan