Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik blij dat ik aansteeklonten en een stormaansteker heb. Probeer maar eens met een vuursteenaansteker je vuurwerk aan te steken met windkracht 6...
Yup, warmte is mooi te zien als je op 850hPa de Theta-E/-W structuren gaat contouren.
Maar wat ik me langzaam begin af te vragen is of het er inderdaad nog wel om gaat spannen. Al enkele runs blijft die kleddernatte jaarwisseling voor een groot deel van het land door de verschillende rekenbreinen gemodelleerd worden. Voor hen die in het zuidoosten en oosten wonen, jullie lijken er rond 00:00 met de grootste kans op even droog weer vandoor te gaan. Ik ben er als westerling absoluut niet gerust op...
Geef mij dan maar rustig hogedruk weer met nevel en mist.
Maar ik ben benieuwd naar hoe de modellen DE dag de komende periode gaan beschrijven, uiteraard net zo benieuwd naar jouw visie op het geheel later vandaag.
Alles komt goedEigenlijk vrees ik toch het ergste met oud en nieuw, op de pluim is er een overduidelijk neerslag signaal en dan ook nog eens een stormachtige wind
Ik ben bang dat deze jaarwisseling verziekt gaat worden...
Ja ik ga ook maar eens een stormaansteker halen. Lijkt me wel handig met al die wind.Als het hard gaat waaien heb ik iig een creme brulee brander van de action, plus 2 extra gasbussen, en ook nog een mooie storm aansteker die ze daar ook verkochten, en ik heb 30 aansteeklonten besteld, hopelijk is dat genoeg om de dag mee rond te komen
als ik voor elke cake een vuurwerk grip moet gaan gebruiken ben ik 2 januari nog bezig....
als ik voor elke cake een vuurwerk grip moet gaan gebruiken ben ik 2 januari nog bezig....
Het is dramatisch nu.
Windracht 6-7 en pieken van 7,5mm