Het weer op 31 december en 1 januari

Dat zit ik ook wel een beetje! De afgelopen jaren keer op keer geluk gehad, daar hoop ik nu dan ook maar op. Een klein beetje regen is geen ramp maar liever gewoon kou en droog. Zeker geen wind!

Bijgesteld bij mij van 5-15 mm regen naar 3-10 mm regen en van windkracht 6-7 naar windkracht 5. De tempratuur blijft bij mij steken op 11 graden. Dat is wel flink hoog. Het gaat de betere kant uit, maar we zijn er nog lang niet.

Ja bij mij is ook licht gedaald de regen van 12mm naar 10mm, maar alsnog zeer vervelend die regen.

Ik hoop dat de weermannen ons deze dagen kunnen vertellen wanner nou de grootste regenbuien gaan vallen, of dit nou in de middag/avond of tijdens de jaarwisseling wordt.

Dat bedoelde ik laatst dus met het topic over de aanschaf van vuurwerk met slecht weer

Ik zie dat je ook al zat bestellingen eruit hebt. Wordt spannende tijd dus.

Zeker weten al probeer ik me er nu al bewust van te worden dat de kans groot is dat het een zure dag zal worden en de domper wat minder hard aankomt. En zit me stiekum al te beraden waar ik on aangebroken kartons moet gaan laten. Mischien niet positief om zo te denken maar wel objectief helaas.

Voor kartons zou ik ze idd wel annuleren, tenzij je een ruimte hebt waar je ze kan bewaren, (niet meer dan 25kg).

Mja, het is alsnog vroeg om te 100% te voorspellen.. dusja.. straks heb je spijt...

Nieuwe pluim, nat nat, nat...(:r)
pluimd.jpg

In 6 uurs vakken..
regene.jpg

Wat kan iedereen zich nu al druk maken over dat weer.. en nu al zeggen dat je vanwege het weer er in de losse voorverkoop niks meer bij gaat kopen en dat je echt moet balen als je in de kartonverkoop hebt gekocht. Het wil toch helemaal niet zeggen dat het heel de dag regent, misschien een paar buien of wat miezer. Hou met kopen echt geen rekening met het weer hoor, dat zien we dan wel en anders lekker bewaren.. Daarbij klopt vaak het voorspelde weer van de dag ervoor nog niet eens. Ben er afgelopen jaren elke keer een beetje bang voor geweest en elke keer is het prima te doen geweest.

@davidh, hoe ziet het eruit voor noord holland..., kun je dat ook snel zien?

En die pluim geeft aan dat het om 00.00 uur in de bilt droog kan zijn?

Wat kan iedereen zich nu al druk maken over dat weer.. en nu al zeggen dat je vanwege het weer er in de losse voorverkoop niks meer bij gaat kopen. Het wil toch helemaal niet zeggen dat het heel de dag regent, misschien een paar buien of wat miezer. Hou met kopen echt geen rekening met het weer hoor, dat zien we dan wel en anders lekker bewaren..

Ja mja... als je weerberichten nu zo bekijkt.... heb ik me twijfels er wel over....middag,avond en nacht regen... heb je maar sochtends ff kort de tijd dat het droog blijft :P

Ik heb een vraag over de wind. Kan de wind op een korte duur dalen? Of gaat hier meestal een week overheen. Want ik maak mij de meeste zorgen om de wind en niet om de regen, want je kan een partytent neerzetten of eventueel nog met een paraplu lopen of daar een constructie van maken etc. etc.

Daarom zou ik wat meer informatie willen over de wind. Alvast bedankt.

Ik denk zobiezo dat het weer per deel van het land zal verschillen. Misschien heb ik nog geluk in het noorden

Ik word hier dus echt gewoon chaggo van he. Kan het dan niet DIE dag eventjes goed weer zijn? we worden gehaat...

Waaa, 22u GFSpluim laat het kf+regen net om 00u. over noordoosten heenkomen...grrrr...hoop echt dat het nog verschuift, gelukkig nog heel wat dagen de ruimte voor :)

Heb voor alle mensen die bij mij zijn tijdens de jaarwisseling een vuurwerkbril gekocht... Misschien ook maar wat poncho's aanschaffen...

damn, mijn meest betrouwbare meteoroloog is en blijft ook pessimistisch...da's niet best, begin me nou toch zorgen te maken terwijl ik dat nog niet wilde. Tja, dan schuift het maar een jaartje op; life goes on :) zouden wat meer stookkansen verspreid over 't jaar moeten hebben :p

Back
Bovenaan