Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De wind is vandaag een stuk harder dan gisternacht, wat hebben we geluk gehad. Alle kwaliteit 20 25 en 30 mm bakken hielden zich erg goed staande bij ons =D

Top avond gehad met geen optimaal weer maar prima te doen. Droog en windkracht 4/5. Het weer van nu is een ramp vergeleken met gisteren.

Waaide best flink hier, maar hij kwam recht uit zee. Mijn voordeur open en je waaide weg, aan de achterkant was het prima te doen, op enkele valwinden etc na. Merkte wel dat het na drie uur harder begon te waaien toen ik nog een paar cakes ging schieten. Al met al heb ik niets te klagen gehad.

Hier in west Brabant viel het reuze mee! Vanaf 23 begon de wind toe te nemen, maar niet zo erg als vorig jaar en nog steeds prima te doen. Alles perfect kunnen stoken. Stress om niks. Hopelijk bij jullie ook allemaal goed gegaan.
Zelfde hier inderdaad, in de avond en nacht tot ongeveer 1 uur was het behoorlijk goed te doen. Daarna merkte je echt de hardere stoten komen aanwakkerend naar windkracht 5. Al met al geluk gehad en een top oud en nieuw!

Hier viel het alles mee. Rond 0:30 ging het wat harder waaien, maar toen was mijn voorraad er al doorheen. Alles bleef mooi rond.

Westen had stevige wind, effecten verwaaide helaas, maar was opzich goed te doen.
Geen regen gehad gelukkig, alles weg gestookt, maar na 3 jaar storm, mag het dit jaar toch wel een perfecte O&N worden 😅

Hier in Flevoland waar ik zat viel het mij erg mee met de wind. Rond 01:00 begon het echt harder te waaien, tot die tijd geen problemen gehad met wegwaaien van effecten. Waaide wel iets weg dus niet alles was recht boven de cakes maar goed te doen.

De wind nemen we de laatste jaren maar voor lief. Belangrijkste is dat het droog is en dat was het gelukkig.

Het wordt echter wel weer eens tijd voor het ideaal plaatje qua weer. Wil weer eens langzaam kruipend goud zien zonder dat het al 3 kilometer verder op is :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan