Arnoud PyroFan
VWC lid
En uiteindelijk viel het in het midden des lands alles mee. Eigenlijk een herhaling van vorig jaar maar dan een stuk frisser en gelukkig droog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het begint hier in Velsen ook echt flink te waaien en wat regen erbij ook. Echt mazzel gehad!Zo fucking geluk met het weer gehad.. Begint nu echt te stormen in Almere.
Aan de kust viel het ook echt reuze mee hoor! Prima gestookt.En uiteindelijk viel het in het midden des lands alles mee. Eigenlijk een herhaling van vorig jaar maar dan een stuk frisser en gelukkig droog.
Aan de kust viel het ook echt reuze mee hoor! Prima gestookt.
Met overdag een strak blauwe hemel, zonnetje, en zo rond de 10 graden. Teken je ervoor?In het westen van het land (10km landinwaarts) echt prima weer gehad. Ja de wind was hard, maar de effecten bleven heel behoorlijk heel. Alleen het goud werd wat slordig. Ik heb gewoon weer met volle teugen genoten. Maar nu verwacht ik volgend jaar natuurlijk wel echt max. 3 BFT.![]()
Strakblauwe hemel en zon prima, maar doe maar rond het vriespunt en een laagje sneeuw als het kan.Met overdag een strak blauwe hemel, zonnetje, en zo rond de 10 graden. Teken je ervoor?![]()
Ja echt bizar mazzel he? Het stormt hier nu echt flink, met buien erbij.Sluit me aan op de andere berichten over de kustgebied was prima te doen. De wind was rond 12 uur zelfs iets minder geworden. Wel geluk ja want nu beukt hij aardig door buiten
Groningen Stad was echt gekkenhuis! In Lewenborg nog nooit zoveel de lucht in gaan, het ging de hele avond door!Dat is net iets te hard? 6bft hier maar gaaaaan! Gekkenhuis hier! Iedereen loopt constant blokken te stoken