Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
En uiteindelijk viel het in het midden des lands alles mee. Eigenlijk een herhaling van vorig jaar maar dan een stuk frisser en gelukkig droog.

Zoals verwacht stond er hier in het kustgebied veel wind. Maar goed, dat stopt mij niet. Alleen volgend jaar mag het wel wat minder..

In het westen van het land (10km landinwaarts) echt prima weer gehad. Ja de wind was hard, maar de effecten bleven heel behoorlijk heel. Alleen het goud werd wat slordig. Ik heb gewoon weer met volle teugen genoten. Maar nu verwacht ik volgend jaar natuurlijk wel echt max. 3 BFT. :p

In het westen van het land (10km landinwaarts) echt prima weer gehad. Ja de wind was hard, maar de effecten bleven heel behoorlijk heel. Alleen het goud werd wat slordig. Ik heb gewoon weer met volle teugen genoten. Maar nu verwacht ik volgend jaar natuurlijk wel echt max. 3 BFT. :p
Met overdag een strak blauwe hemel, zonnetje, en zo rond de 10 graden. Teken je ervoor? 😜

Ja het waaide aardig, maar voor het meeste vuurwerk maakte dit echt niks uit. Fonteinen bewaar ik want die waaide wel behoorlijk weg. De temperatuur werd ook steeds iets aangenamer. Kortom gewoon genoten.

Beste weer in jaren.
Vlagerige wind, soms wat te hard, maar alle effecten hielden het prima. Zelfs de goudboxen gingen mooi. Verwaaide wel iets maar viel me niet tegen

Laatst bewerkt:
Hier midden in het noorden. Oost Friesland. Windvlagen vielen mee wind op hoogte van de bombettes was contant.

Goeie keuze gemaakt om alleen maar rambakken mee te nemen en de sierlijke goud bakken te laten staan. Toch veel plezier van het vuurwerk kunnen hebben.

De goedkope kleinere potjes (kleiner dan 20mm) doosjes van de buren hadden niet genoeg stijglading om met deze wind genoeg hoogte te pakken. Dus die had veel effecten dicht bij de grond.

Met dit weer loont het des te meer wanneer je door je hobby meer kennis hebt van wat kwaliteit is en wat niet. Als "purist" baal je natuurlijk wel van niet perfect spreiding van effecten door de wind maar stuk voor stuk deden de producten nogsteeds het goed.

Gelukkig ook droog gebleven.

Wind was hier zeker merkbaar en dat kwam de kwaliteit van her vuurwerk niet ten goede. Oogde vaak toch wat rommeliger dan gewenst, maar desalniettemin genoten, net als de buurt 👍🏻

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan