Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in Breda wind van rechts achter me. Kracht 4/5 wel flink.
Vuurwerk verwaaide wel maar kon slechter.

Hier is de wind nu ook flink aanwezig, ik had het erger verwacht en daardoor viel het mij toch wel weer mee. Rond 12u zou er een flinke regenbui vallen maar deze was beperkt tot een paar spetters al met al een top nieuw jaar gehad onder deze omstandigheden!

Hier in (zuid-)oost Drenthe een top oud en nieuw gehad!:thumbsup:
Ja, er stond een stevige en vlagerige wind, maar de effecten hielden goed stand. Ook was het hier grotendeels droog, op af en toe wat miezer na (natuurlijk precies terwijl ik de 3 delen van het finale project aan elkaar zat te knopen 😑), maar dat mocht de pret niet drukken. :handsup:

De beste wensen iedereen!
En onze weermannen nogmaals bedankt!

Eddy.

Flinke wind hier in Den Haag en Kijkduin, was niet leuk maar behapbaar, want we zijn echt door het oog van de naald gekropen, na 2u snachts is het echt serieus gaan stormen.

Volgend jaar eindelijk verdomme droog en een keer MAX bf2 tot 3 aub

Eigenlijk waaide het te hard, maar was verbaasd hoe goed gevormd boeketten nog bleven door de kracht achter de burst. Het dreef alleen direct door... Geloof dat de spreiding er niet eens erg onder leed, alleen kijk je het na ipv om je heen, perceptie.

Lullig was wel dat laatste half uur de wind nog net ff toenam en het begon te spetteren tot lichte regen aan toe... Had ik eindelijk ns een goeie (loeidure wel) veiligheidsbril die niet besloeg enz etc werd ie door de regen onveilig door verminderdnl zicht. Dus was alsnog knipperen tegen de neerdwarrellende restjes. Een plastic fluithuls kreeg ik nog hard tegen m'n schouder, had ook m'n oog kunnen wezen.

Het waaide erg hard! De windmeter gaf op momenten 8 tot 9 bft aan. Jammer van sommige producten. Alsnog genoten! Het ging nog prima. Volgend jaar hopelijk een keertje geen wind.

Wat een mazzel met het weer! Vanaf uurtje of 1 meer wind maar had geen effect op her vuurwerk. Om 3 uur beetje miezer maar dar maakte niet uit.

Hier in het oosten viel het me uiteindelijk mee, al was er wel echt veel wind. De voorspellingen waren voor mijn gevoel echter slechter dan het was. Gelukkig geen cakes of blokken met mooi kruipend goud o.i.d. want dat verwaaide toch echt flink, maar de blinkerboeketten deden het gewoon goed. Het nadeel vind ik dat alles zo naar beneden waait. Het was soms aardig sterren of brandende delen koppen. Hopelijk dit jaar eens weer echt goed stookweer

Hier in het midden van het land goed kunnen stoken. Wind was aanwezig maar voor mijn gevoel veel minder dan afgelopen jaren.

Omgeving Amersfoort ook prima te doen! Overdag carbid schieten in een open weiland waar wel een aardige bries stond. ‘s Avonds tussen de bebouwing viel het me alles mee. Minder wind dan vorig jaar voor mijn gevoel. En droog.

Dus al met al prima!

Het was vreselijk gisteren in Leeuwarden! Nieuwe aansteker gekocht, deden het door de wind en regen niet meer. Overgestapt op aansteek lonten. Klein spul afsteken zat er ook niet meer in. Gelukkig trokken de compound niks aan van de wind.

Ik mag niet klagen over het weer. De hele dag droog gebleven en los van enkele windstoten viel het met de wind heel erg mee. Ik heb dan ook alles kunnen afsteken en weer erg genoten van mijn vuurwerk. Opvallend veel vuurwerk bij mij in de buurt. Hoezo NL wil een landelijk verbod 😜

Het was vreselijk gisteren in Leeuwarden! Nieuwe aansteker gekocht, deden het door de wind en regen niet meer. Overgestapt op aansteek lonten. Klein spul afsteken zat er ook niet meer in. Gelukkig trokken de compound niks aan van de wind.
Ik vond het echt meevallen met momenten. Wij hebben continu doorgestookt. Vond de regen op een gegeven moment vervelender dan de wind. Bilgaard bij schoolplein stond aardig in vuur in vlam haha. Heerlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan