Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker de krachtigere blokken zonder niet al te veel goud erg van genoten desondanks de omstandigheden.
hier 5-6bft. Onze Riakeo juweel bewaard.

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die het interessant vinden om te kijken wat er nou gebeurd met bijvoorbeeld een Transbomber in windkracht 8. (Texel)
Effecten komen nog geen 5 meter hoog. Heel zonde natuurlijk maar ik wilde hem niet bewaren.
Hij stopt er mee na cake 2. Begint te smeulen en staat na 30 seconden volledig in de brand(door de wind). Ben gestopt met filmen en heb mijn dochter naar binnen gestuurd omdat ik geen idee had wat er ging gebeuren. Uiteindelijk ging alles nog wel af wat een vreemd gezicht was aangezien alles in de brand stond. De beste wensen allemaal.

Kan er ook iets aan cake hebben gemankeerd aangezien de effecten in cake 2 een stuk hoger komen? Wel bizar en eeuwig zonde dat je niet van deze beauty hebt kunnen genieten. Hoe ging de rest van het vuurwerk dat je had ?

Kan er ook iets aan cake hebben gemankeerd aangezien de effecten in cake 2 een stuk hoger komen? Wel bizar en eeuwig zonde dat je niet van deze beauty hebt kunnen genieten. Hoe ging de rest van het vuurwerk dat je had ?
Durf ik niet te zeggen. De fik kwam echt wel door wind. Rest van vuurwerk ging wel maar kwam ook niet tot goede hoogte maar daar was ik niet de enige in. Volgend jaar beter ;-)

Wat een tering harde wind de hele avond. Rond het 00:00 ook nog een paar druppen regen. Nee dit jaar maar snel vergeten. Mijn minste oud en nieuw ooit

Al met al was het hier echt prima te doen. Ergens in de middag heel even wat lichte miezer regen en eind avond wat meer wind. Maar heeft totaal niet voor problemen gezorgd, we hebben heerlijk kunnen stoken. Wel wil ik de weermannen bedanken voor alle updates hier en de tijd die hierin gaat zitten. En de rest voor het maken van een uniek topic, wat ging het weer los haha.

Beste wensen allemaal!
Hier langs de kust zag het er niet goed uit, 's-middags zelfs windkracht 8 voorbij zien komen in de bekende apps, maar uiteindelijk een fantastische oud en nieuw gehad.
Had in de vooravond met wat flinke windstoten te maken, maar vanaf een uur of 23 het gevoel dat de wind in kracht afnam.
Ja, het vuurwerk (vooral goud) had er last van, maar de compounds en 30mm cakes deden het wat mij betreft prima!
Regen heb ik gelukkig niet gezien, ook geen miezer..

Op naar een mooi, gezond, gelukkig en vuurrijk jaar!

Dit jaar dit topic verder gelaten voor wat het was.
Hier heeft het wel gewaaid maar de regen is uitgebleven. De regen die er voorspeld kwam pas op 1 januari.
Het is altijd weer gek dat als de jaarwisseling in aantocht komt er regen wordt voorspeld.
Het mag dan wel een onderbuik gevoel zijn maar het is in mijn ogen wel een manier om de mensen te bezweren.
Wat dat betreft kijk in nog wel eens met weemoed terug naar de tijd dat het in december buiten gewoon vroor

Gisteren een uur lang windkracht 8 hier. Hoogste windkracht sinds begin 2022. Maar goed dat dit niet op 31 december was inderdaad.

De wind op de 31e was weer drama.
Zoveelste jaar op rij om te janken.
Eerste dichte mist
Toen 2 jaar corona
En als bonus 3 jaar op rij regen hagel en storm.
Precies tijdens die acht uur dat t stoken mag.

Onderstaande foto is zo rond 22.00.
Na stook en stop sessie zoveel.
De wind maakte het hier zeer onveilig helaas.

Dit jaar dan eindelijk weer eens 8 goeie uren zou wel fijn zijn.

Screenshot_20250112_191815_Gallery.jpg

Eerste dichte mist
Toen 2 jaar corona

Bekijk bijlage 1808075
En typerende op de cake...."dont worry be happy" 😅

Eerste dichte mist
Toen 2 jaar corona

Bekijk bijlage 1808075
Hier was het ook vreselijk.. geloof dat het boven het kanaal bij jou nog extremer was. Ik heb met je te doen.. ik stond al te vloeken bij mijn goud cakes. Waaronder die fantastische Heemskerks Hoogtepunt 2.0.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan