Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De voorspellingen zijn bijna lachwekkend zo precies met de jaarwisseling zulk slecht weer....

Het is erg vergezocht maar je gaat bijna denken dat het met opzet zo voorspelt wordt.. 😅
Haha, precies wat ik afgelopen week ook dacht. Ben absoluut geen complotdenker, maar je zou het haast wel worden nu 😅😅

maandag gekeken windkracht 1/2 geen regen, nu kijk is (tegen beter weten in) opnieuw met windkracht 5/6 en 90% kans op regen.
Jammer maar helaas, dat wordt tussen 4 hele hogen flatgebouwen staan dit jaar

of we gaan accepteren dat global warming echt een ding is en uitersten van weersomstandigheden echt een ding is?

De oplossingen voor global warming zijn ofwel zaken meer belasten of zaken verbieden.
Dus dat accepteren is eigenlijk een totaal vuurwerkverbod accepteren.

Als we nu jaar op jaar brak weer krijgen, dan stel ik mij toch enkele vragen.
Ik snap dat dit voor sommigen vergezocht is, maar de technologie bestaat om dit te doen.

Ik hoop op 1 januari mijn bericht hier te citeren met de melding dat er niets aan de hand is.
Vorige jaarwisseling begon het stipt om middernacht te regenen als een gek.

Laten we het inderdaad op runs houden en niet op speculaties waar aluminium hoedjes voor nodig zijn.

Back on-topic; wat een shit voorspelling. Het gaat wel vaak heen en weer nog, hopelijk uiteindelijk de goede, maar voor de handelaren is dit ook vervelend natuurlijk. Gelukkig is de laatste dag nu wel een verkoopdag en kan bij goed weer alles mooi nog even uitlopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan