semhendriksen02
VWC lid
Waar zie je dat terug?Lijkt standje tornado te komen in zuid Holland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar zie je dat terug?Lijkt standje tornado te komen in zuid Holland
Op t fles ( 40% ) zorgt voor tornado als je teveel drinktWaar zie je dat terug?
Haha, precies wat ik afgelopen week ook dacht. Ben absoluut geen complotdenker, maar je zou het haast wel worden nuDe voorspellingen zijn bijna lachwekkend zo precies met de jaarwisseling zulk slecht weer....
Het is erg vergezocht maar je gaat bijna denken dat het met opzet zo voorspelt wordt..![]()
We hebben ondertussen gezien dat dit soort situaties niet meer vergezocht zijn. Just saying.. Maja we weten het niet!De voorspellingen zijn bijna lachwekkend zo precies met de jaarwisseling zulk slecht weer....
Het is erg vergezocht maar je gaat bijna denken dat het met opzet zo voorspelt wordt..![]()
In de buienradar voorspelling, windkracht 7 regio WestlandWaar zie je dat terug?
Correct Rico. Ik heb ook noord oost gechecked, die is hetzelfde. Maar wellicht elders iets beter?Let op geposte pluim is van noordwest.
Zuid west was gewoon prima zag ikCorrect Rico. Ik heb ook noord oost gechecked, die is hetzelfde. Maar wellicht elders iets beter?
Dat gun ik jullie van harte. Maar hoop dat het hier ook nog bijtrekt en niet verslechtert richting gfs.Zuid west was gewoon prima zag ik
Laten we dat dan maar aanhouden.Zuid west was gewoon prima zag ik
GFS van 18 loopt nu langzaam binnen ben benieuwd waar die mee gaat komenDat gun ik jullie van harte. Maar hoop dat het hier ook nog bijtrekt en niet verslechtert richting gfs.
faka ik had diezelfde voorspelling!!Op t fles ( 40% ) zorgt voor tornado als je teveel drinkt
of we gaan accepteren dat global warming echt een ding is en uitersten van weersomstandigheden echt een ding is?Wel opmerkelijk dat we voor de zoveelste keer brak weer krijgen.
Dat is toch allemaal best toevallig te noemen.![]()
Weather modification - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ik span men aluhoedje alvast aan, zeker na het noodweer in Valencia.
of we gaan accepteren dat global warming echt een ding is en uitersten van weersomstandigheden echt een ding is?