Dat groene plukje wat voor ierland ligt lijkt niet iets, waar je bepaald vrolijk van moet worden lijkt meZie ik daar weer een storm aankomen de 27 ste, verder geen verstand van maar vind het leuk om te kijken..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat groene plukje wat voor ierland ligt lijkt niet iets, waar je bepaald vrolijk van moet worden lijkt meZie ik daar weer een storm aankomen de 27 ste, verder geen verstand van maar vind het leuk om te kijken..
Hier in Drenthe ook redelijk op een paar buien na. Ik vind dat we nu wel een keer recht hebben op het perfecte stookweer en wel de hele dagAfgelopen jaar viel nog wel mee droog en een matige wind. Ten opzichte van het jaar daarvoor was het een stuk beter.
HerkenbaarIk ga gewoon hier op het forum schrijven dat ik me niet druk maak, en me vervolgens enorm druk maken.
Benieuwd naar alle updates.
Ja, en als je op je bek gaat ben je te laat met strooienKortom, het ken vriezen het ken dooien…
Samen met de updates hier begin ik er steeds meer van te begrijpen. Ookal is het nog maar ‘iets’.
Ik hoop juist dat we dat dit jaar helemaal niet gaan redden.Ik vind dit altijd een mooie spannend topic. We schrijven vandaag 12 december en er is alweer genoeg spanning bij de gemiddelde liefhebber. Benieuwd wanneer wij de 100 pagina’s passeren
Haha zoietsMeerJarigOnderhoudschema![]()
![]()
Dit weer bij de demo was een perfecte sample voor oud&nieuwZoals vanavond bij de demo van kuiper is echt om te smullen. Beetje wind, wat kouder maar perfect voor het vuurwerk.
Dit weer bij de demo was een perfecte sample voor oud&nieuwFantastisch!
Koud, droog, geen mist, net genoeg wind om de rook weg te blazen.
Touché!Een sample?dan krijgen we dat dus niet in de straat!!!