Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is net GTST hier, een moment zijn de verwachtingen positief en ander moment negatief, maar messchien denk ik te negatief bij het woordje wisselvalligHet zal toch zeker niet net als afgelopen jaren worden. Zou wel drama zijn met al die wind en regen.
Het is net GTST hier, een moment zijn de verwachtingen positief en ander moment negatief, maar messchien denk ik te negatief bij het woordje wisselvallig
EensDat komt natuurlijk met name omdat het nog 16 dagen duurt voor het zover is. Niets is zo veranderlijk als het weer, dat hebben we de afgelopen jaren wel gemerkt. Een week vooraf kan alles er positief uitzien en ineens omslaan en andersom natuurlijk. Vanaf de verkoopdagen is het pas echt betrouwbaar allemaal.
En zelfs dan is het nog niet helemaal betrouwbaarDat komt natuurlijk met name omdat het nog 16 dagen duurt voor het zover is. Niets is zo veranderlijk als het weer, dat hebben we de afgelopen jaren wel gemerkt. Een week vooraf kan alles er positief uitzien en ineens omslaan en andersom natuurlijk. Vanaf de verkoopdagen is het pas echt betrouwbaar allemaal.
Klinkt allemaal wat positiever dan afgelopen 2 jaar?Laatste vooruitzichten gaan voor licht wisselvallig weer zoals het er nu uit ziet...meer is nog niet te vertellen...
Weet niet waar jij woont maar hier in Drenthe was december absoluut niet windstil de hele tijd!Oh man we krijgen dus gewoon weer hetzelfde winderige schijt weer als vorig jaar. Heel december is het zowat windstil geweest![]()
Hier zou ik al voor tekenen. Licht wisselvallig weer. Dan maar wat gemiezer en af en toe een windkracht 3/4.Laatste vooruitzichten gaan voor licht wisselvallig weer zoals het er nu uit ziet...meer is nog niet te vertellen...
Is dit nog niet te vroeg om te voorspellen? Of is dit al een zekerheid?Windkracht 6/7
Met nog 16 dagen te gaan is dit geen zekerheid.Is dit nog niet te vroeg om te voorspellen? Of is dit al een zekerheid?
Idd allemaal onzeker maar het ziet er niet al te gunstig uit qua wind op dit moment.
Nog een leuk weetje, exact op deze datum, zei je vorig jaar het volgende;Met nog 16 dagen te gaan is dit geen zekerheid.
Alle opties zijn nog open op dit moment.
Leuk weetje..vorig jaar op deze datum zaten we op pagina 18 in het weertopic.
Uiteindelijk werden dat 105 pagina's omdat het er steeds slechter uit begon te zien.
Hopen dat het dit jaar niet nodig is.![]()
Ik baseer op het feit dat er op 30 december op dit moment een windkracht 7 aan de kust wordt opgegeven en de windstoten 8 a 9 zijn. (ik woon aan de kust)Waar baseer je dat op? Is echt nog 0.0 over te zeggen..