Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is het vooral dat er wisselvallig weer aankomt komende periode. Dus voor de 31e zelf is het gewoon nog niet te zeggen. Kan zomaar zijn dat het een mooie dag gaat worden met perfect weer. Maar andersom net zo.

Het is net GTST hier, een moment zijn de verwachtingen positief en ander moment negatief, maar messchien denk ik te negatief bij het woordje wisselvallig

Dat komt natuurlijk met name omdat het nog 16 dagen duurt voor het zover is. Niets is zo veranderlijk als het weer, dat hebben we de afgelopen jaren wel gemerkt. Een week vooraf kan alles er positief uitzien en ineens omslaan en andersom natuurlijk. Vanaf de verkoopdagen is het pas echt betrouwbaar allemaal.

Dat komt natuurlijk met name omdat het nog 16 dagen duurt voor het zover is. Niets is zo veranderlijk als het weer, dat hebben we de afgelopen jaren wel gemerkt. Een week vooraf kan alles er positief uitzien en ineens omslaan en andersom natuurlijk. Vanaf de verkoopdagen is het pas echt betrouwbaar allemaal.
Eens 👍

En zelfs dan is het nog niet helemaal betrouwbaar ;) al staat er keihard regen op de weersverwachting, kan de daadwerkelijke situatie erg diviëren. Chaos theorie is altijd leuk.

Kortom, er is altijd wel hoop :)

Oh man we krijgen dus gewoon weer hetzelfde winderige schijt weer als vorig jaar. Heel december is het zowat windstil geweest 😭

Is dit nog niet te vroeg om te voorspellen? Of is dit al een zekerheid?
Met nog 16 dagen te gaan is dit geen zekerheid.
Alle opties zijn nog open op dit moment.

Leuk weetje..vorig jaar op deze datum zaten we op pagina 18 in het weertopic.
Uiteindelijk werden dat 105 pagina's omdat het er steeds slechter uit begon te zien.
Hopen dat het dit jaar niet nodig is.😄

Laatst bewerkt:
Ach, 2022 hadden we hier wind en regen, 2023 was zelfs bijna stormachtig hier met momenten, dus ik opteer voor windkracht 6 met regen , het is een traditie geworden en die moeten we voortzetten …….

Maar een jaar met minder en regen zou wel fijn zijn haha

Vorig jaar was bij ons uiteindelijk nog redelijk. Hoog in de lucht wel iets te veel wind.

Gisteren demo souman was qua wind prima. Iets miezerig met een bui in het begin maar tegenwoordig teken ik al voor die optie.

Met nog 16 dagen te gaan is dit geen zekerheid.
Alle opties zijn nog open op dit moment.

Leuk weetje..vorig jaar op deze datum zaten we op pagina 18 in het weertopic.
Uiteindelijk werden dat 105 pagina's omdat het er steeds slechter uit begon te zien.
Hopen dat het dit jaar niet nodig is.😄
Nog een leuk weetje, exact op deze datum, zei je vorig jaar het volgende;

"De berichten zijn in ieder geval positiever dan vorig jaar deze tijd:handsup:"

De dag er op kwamen helaas de eerste berichten reeds over windkracht 6. Op dit moment zijn de voorspellingen meer gebaseerd of climatologisch gemiddelden dan echt een voorspelling. Dus alles is nog mogelijk. Ik gok dat het weer aan gaat komen op timing. We moeten weet net tussen depressies door fietsen ben ik bang.
Wat mij wel opvalt is dat het tijden de demo's dit jaar wel echt nauwelijks waait steeds!

Waar baseer je dat op? Is echt nog 0.0 over te zeggen..
Ik baseer op het feit dat er op 30 december op dit moment een windkracht 7 aan de kust wordt opgegeven en de windstoten 8 a 9 zijn. (ik woon aan de kust)
Maar zoals ik al zei 'op dit moment'. Ik hoop dat het nog zal veranderen/verschuiven. Kan het alleen maar meevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan