Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij maakt mijn dag!Ja vooruitzicht ziet er niet slecht uit. Hoe de hogedruk invloeden precies te liggen komen gaan een grote rol spelen in het weerbeeld rond kerst en oud en nieuw maar er zijn zeker scenarios waarin wind en regen ver van ons blijven
Ja vooruitzicht ziet er niet slecht uit. Hoe de hogedruk invloeden precies te liggen komen gaan een grote rol spelen in het weerbeeld rond kerst en oud en nieuw maar er zijn zeker scenarios waarin wind en regen ver van ons blijven
Laten we er op hopen
Dit jaar gaat het lukken![]()
Ok. Dan hebben we in Breda nog mazzel gehad dus. Heel klein beetje miezer maar wel dikke windkracht 4Vorig jaar, zuchttttt. In de aanloop (2 weken vooraf) waren de voorspellingen prachtig. Langzaam kwam er wat onheilspellend weer in zicht. Overdag op 31 december, grauw, grijs en miezer. Het werd erger en erger, met als resultaat een enorme hoosbui die om 23,45 begon tot bijna 00.30. Straten zeiknat, wind. Daarna nog wel kunnen stoken, maar man man man, wat een drama weer. LOCATIE: Dorst Brabant.
Windy laat niet toe om tot de 31ste te kijken.ik ben ook geen expert, maar als je op windy kijk ziet het er niet heel goed uit https://www.windy.com/?2024122800,56.338,6.434,5
Tot nu toe zie ik elke zwakke hoge druk gebieden weer glad gestreken worden in een WC beeld met de verse modellen.Ja vooruitzicht ziet er niet slecht uit. Hoe de hogedruk invloeden precies te liggen komen gaan een grote rol spelen in het weerbeeld rond kerst en oud en nieuw maar er zijn zeker scenarios waarin wind en regen ver van ons blijven
Ja de vergezichten zijn zo wisselend dat ik er steeds minder naar kijk. Ik kijk nu naar trend en die is dat elke winters scenario en blockade weer verdwijnt en tam gemaakt wordt naarmate ze dichterbij komen.Dat is heel wisselend. De ene run wel de andere run niet. De nieuwste EC komt met een stevige AO blokkade die zich uitbouwt tot een eurohoog
Dus met andere woorden, op dit moment meer kans op het zelfde weer type als afgelopen 2 jaar ?Even alles samenvatten in simpele bewoordingen na alle termen hierboven die maar weinig snappen….grote kans op wisselvallig weer..kleinere kans op hogedrukweer met bij ons rust en grijs weer…