Met gemak. Zelfs de 2000 gaan we makkelijk halen en ik sluit de 2500 ook niet uit.Ben benieuwd of we nog de 1500 posts zullen aantikken hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met gemak. Zelfs de 2000 gaan we makkelijk halen en ik sluit de 2500 ook niet uit.Ben benieuwd of we nog de 1500 posts zullen aantikken hahaha
Kan niet verder van de waarheid zijn. Een van de meest betrouwbare en nuchtere bronnen voor het weerSensatie zoeker 1ste klas, alles voor de views
Gaat ook over Belgie he, niet Nederland.... een stuk limburg.Deze sneeuwbom kwam/komt in vrijwel geen enkele run en in vrijwel geen lid van een run voor. Er is helemaal geen lijn te vinden die hier mee blijft komen. Hier is niks realistisch aan en het is totale onzin om een dergelijke zeer onwaarschijnlijke ontwikkeling zoveel aandacht te geven. Omdat het zo vreselijk onwaarschijnlijk is en hij dit ok wel moet weten, is de conclusie gerechtvaardigd dat dit gaat om aandacht. En niet om het afgeven van een deugdelijke weersverwachting.
Ik zit zelf al een tijdje in de huizen jacht, maar dat is wel een van de criteria, een goede stook locatie. Ik wil geen bomen voor de deurJa moest zonodig verhuizen dus nu andere stooklocatie, oude was perfect. Dit jaar maar zien hoe het loopt.
Ja.Neem aan dat dit output is van de 00 run. De 06 run is net begonnen.
En toch denk ik dat je 1 januari een stijve nek hebt van het in de lucht kijken de 31eNormaal gesproken kijk ik altijd naar de lucht. Behalve de 2 laatste weken van het jaar. Dan kijk ik naar vwc...
Gaat ook over Belgie he, niet Nederland.... een stuk limburg.
Maakt niet uit, is ook gewoon een oper en zegt op zich alleen wat als er veel steun vanuit ensembles is of als het 3-4 dagen vooruit is.@Jorginho
Wat vindt hij van Ukmo? Wordt vrijwel nooit besproken maar toch een degelijk model?
Die heeft meer hogedrukinvloed de 31ste 00uur.. verder gaat het model nog niet.
Bekijk bijlage 1805734
Is dit zeg dat je jezelf tegenspreekt zonder te zeggen dat je jezelf tegenspreekt?Als ik dit allemaal zo lees kunnen we denk ik wel zeggen dat we hetzelfde weer gaan krijgen als vorig jaar en misschien nog slechter? Laten we maar positief blijven met z’n allen, maar is toch lastig met deze vooruitzichten..
Omdat deze meestal van de uitersten uit gaan.Nu weer stormkansen op de kaarten idd. Windvlagen 60-80km/u. Hier word je toch gewoon niet vrolijk van.
Wat ik me afvraag waarom geven zoveel sites als weerplaza, weeronline en buienradar al rampweer op terwijl hier het allemaal nog “wel meevalt’.
Snap ik , heb ik ook als ik naast je zit !Ik word misselijk!