Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jorginho

Wat vindt hij van Ukmo? Wordt vrijwel nooit besproken maar toch een degelijk model?
Die heeft meer hogedrukinvloed de 31ste 00uur.. verder gaat het model nog niet.

UKMHDOPEU00_168_1.png

Deze sneeuwbom kwam/komt in vrijwel geen enkele run en in vrijwel geen lid van een run voor. Er is helemaal geen lijn te vinden die hier mee blijft komen. Hier is niks realistisch aan en het is totale onzin om een dergelijke zeer onwaarschijnlijke ontwikkeling zoveel aandacht te geven. Omdat het zo vreselijk onwaarschijnlijk is en hij dit ok wel moet weten, is de conclusie gerechtvaardigd dat dit gaat om aandacht. En niet om het afgeven van een deugdelijke weersverwachting.
Gaat ook over Belgie he, niet Nederland.... een stuk limburg.

Gaat ook over Belgie he, niet Nederland.... een stuk limburg.

Maat niks uit. Wordt niet gesteund door meer dan 5% van de leden. Het is niet de eerste keer en ook de laatste niet. Nuchter waren Hans de Jong, Armand Pien, John Bernard. Gewoon duidelijk zonder enige sensatie maar wel heel interessante info vaak.Hans gebruikte al in 1984/85 de Amerikaanse middellange termijn als indicator. Dit is sensatiebeluste troep. ZO zie ik het. In lijn met de wereld anno 2024 vind ik.

Hoop niet dat die Opers iets op het spoor zijn..
GFS 06 Oper gewoon een echte storm op oudjaarsavond.

Bijlagen

• GFSOPNL06_186_9.png
    GFSOPNL06_186_9.png
    46,3 KB · Weergaven: 78
Als ik dit allemaal zo lees kunnen we denk ik wel zeggen dat we hetzelfde weer gaan krijgen als vorig jaar en misschien nog slechter? Laten we maar positief blijven met z’n allen, maar is toch lastig met deze vooruitzichten..

Nu weer stormkansen op de kaarten idd. Windvlagen 60-80km/u. Hier word je toch gewoon niet vrolijk van.

Wat ik me afvraag waarom geven zoveel sites als weerplaza, weeronline en buienradar al rampweer op terwijl hier het allemaal nog “wel meevalt’.

Bijlagen

• IMG_3921.jpeg
    IMG_3921.jpeg
    2,6 MB · Weergaven: 63
Nu weer stormkansen op de kaarten idd. Windvlagen 60-80km/u. Hier word je toch gewoon niet vrolijk van.

Wat ik me afvraag waarom geven zoveel sites als weerplaza, weeronline en buienradar al rampweer op terwijl hier het allemaal nog “wel meevalt’.
Omdat deze meestal van de uitersten uit gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan