Roald
VWC lid
Deze jongen heeft altijd een duidelijk bericht, valt best mee mannen
Sensatie zoeker 1ste klas, alles voor de views
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze jongen heeft altijd een duidelijk bericht, valt best mee mannen
Even naar ECMWF gekeken, maar die Oper/Hoge resolutie run qua neerslagsom is zo een beetje de meest extreme run haha, het ensemble kan ik prima mee leven.
Bekijk bijlage 1805721
Wat een onzin, wat is hier sensatie aan... hij houdt het realistisch en brengt het levendig.Sensatie zoeker 1ste klas, alles voor de views
Goede vraag een goede weerman zal altijd het gemiddelde eruit pakken. Maar daarbij wel melden als er veel onzekerheid is.Even een vraag vanuit opkomende meteo interesse; waarom wordt in dit geval de oper gebruikt voor de verwachting, terwijl de rest van de ensemble leden er allemaal onder zit? Je zou toch zeggen dat ze een gemiddelde pakken?
Allereerst moet ik zeggen dan ik absoluut geen expert ben wat weerkaarten betreft, maar wat ik altijd heb begrepen is dat die operationele run de hoogste "resolutie" betreft, oftewel volgens van alle leden in deze run zou dat dan de meest waarschijnlijke zijn.Even een vraag vanuit opkomende meteo interesse; waarom wordt in dit geval de oper gebruikt voor de verwachting, terwijl de rest van de ensemble leden er allemaal onder zit? Je zou toch zeggen dat ze een gemiddelde pakken?
Sensatie zoeker 1ste klas, alles voor de views
Nope.. Gewoon in de straat mensen! Kom een keer buurten in Kampen met Oud en Nieuw.. Je weet niet wat je zietIk ben er ook niet bekend mee. Maar dat doen ze meestal op een open veld dacht ik (hoop ik )
Hier tegen de duitse grens aan schieten we altijd op een groot weiland. Tent er bij en iedereen kan langs komen. Dus ik hoop van harte dat het overdag droog is. Uiteraard ook 's avondsNope.. Gewoon in de straat mensen! Kom een keer buurten in Kampen met Oud en Nieuw.. Je weet niet wat je ziet
Trouwens, na de kerst beginnen we al met schieten. Is gedoogd door de gemeente!
Wat een onzin, wat is hier sensatie aan... hij houdt het realistisch en brengt het levendig.
Oh ik ga het schuurtje met de rode deuren in je video's wel missenJa moest zonodig verhuizen dus nu andere stooklocatie, oude was perfect. Dit jaar maar zien hoe het loopt.
Laatste GFS ensemble output: deze houdt het allemaal wat bescheidener, voorziet gemiddeld een zuidwesten wind met over het land op basis van drukverschillen geen windsnelheidsverschillen. Dit betekent in de praktijk dat het aan zee het winderigst is (aanvoer over een vlakke zee) en het oosten en zuidoosten het rustigst.
Dit zien we terug in het ensemblegemiddelde in de wind. regio zuidoost grens 2/3 Bft om 0.00 uur, de hele west en noordwestkust grens 3/4 Bft.
De depressie met zijn invloeden blijft in dit model duidelijk verder noordelijk. Kwik met 4-6 C zacht (maar dat is geen 12-16 C zoals in de vorige jaren).
De oper is evenwel veel minder goed en gaat de kant van ECWMF AIFS op. Met name in het noorden 7 Bft! In de hele zuidelijke helft van het land is het beter met 4-5 Bft.
We zien in deze run dat het in de vooravond regent, maar het vanuit het westen na 22 uur opdroogt. Ook in dit model is het met overal rond 6 C veel te zacht.
Neem aan dat dit output is van de 00 run. De 06 run is net begonnen.
Bedankt trouwens voor al je fijne updates