Uiteraard! Positief blijvenHet is zoveel makkelijker om bij een slechte run te roepen dat het nog ver weg is dan bij een goede run…![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraard! Positief blijvenHet is zoveel makkelijker om bij een slechte run te roepen dat het nog ver weg is dan bij een goede run…![]()
En kijk maar even niet naar de actuele GFS run![]()
En kijk maar even niet naar de actuele GFS run![]()
Helemaal niet: die is helemaal prima qua gemiddelde. Waar ik me op deze termijn maar op zou richten.Die meest recente GFS run is wel even schrikken ja! Zo zie je maar hoe snel de situatie per run weer anders is. Fingers crossed...![]()
Nog te vroeg voor de polonaise en te vroeg voor treurnis.Ziet er zo te lezen beter uit dan afgelopen jaren
Ik wou dat net zeggen, de runs veranderen om de paar uur van positief naar negatief, dus zal zeker voorlopig nog geen polonaise lopenNog te vroeg voor de polonaise en te vroeg voor treurnis.
Gewoon niet waar: de runs zijn consistent al dagenland. De oper, waar jij naar kijkt zit soms aan de ene kant en soms aan de andere kant en is zo soms het meest extreme lid van het ensemble.Ik wou dat net zeggen, de runs veranderen om de paar uur van positief naar negatief, dus zal zeker voorlopig nog geen polonaise lopen
Helemaal niet: die is helemaal prima qua gemiddelde. Waar ik me op deze termijn maar op zou richten.
Gewoon niet waar: de runs zijn consistent al dagenland. De oper, waar jij naar kijkt zit soms aan de ene kant en soms aan de andere kant en is zo soms het meest extreme lid van het ensemble.