Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Yeahhh vakantieIk sluit hierbij het topic. Iedereen bedankt voor de updates en tot in 2025!
Heerlijk eindelijk weer een mooie jaarwisseling in het verschiet!! Kan ik eindelijk weer een potje aanschaffen met goud effecten erin.
Vorig jaar waren het er 104. Bizar veel.Gaan we de 100 pagina’s halen dit jaar? Dit topic is echt een onderdeel van de hele aanloop naar O&N geworden voor vele…
Je vergeet er 1. De bang zijn om ziek te worden stressIk wordt 2x zo snel ouder door dit forum. Eerst al de kruitstress, sample stress, afkeur en kooienstress en nu ook nog weerstress. De laatste dagen van het jaar dit topic maar weer eens extra in de gaten houden.
Ooh echt he! Afgelopen week flinke buikgriep gehad. Elke keer als ik boven de wc ging dacht ik bij mezelf: ‘maar het is geen 31 dec’.. en daar werd ik ondanks alle ellende toch heel blij van.Je vergeet er 1. De bang zijn om ziek te worden stress![]()
Ja het zal je maar gebeuren precies op de 31steOoh echt he! Afgelopen week flinke buikgriep gehad. Elke keer als ik boven de wc ging dacht ik bij mezelf: ‘maar het is geen 31 dec’.. en daar werd ik ondanks alle ellende toch heel blij van.
hou op hoor hahaha... flashbacks van 2017/18 2022/2023 2023/2024Overigens het regent en waait flink door nu. Dit zou echt de ultieme nachtmerrie zijn op de 31ste![]()
2017/2018 Heb ik geen actieve herinneringen aan, maar afgelopen 2 jaar was net zoals vannacht inderdaad niet fijn.hou op hoor hahaha... flashbacks van 2017/18 2022/2023 2023/2024