Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk eindelijk weer een mooie jaarwisseling in het verschiet!! Kan ik eindelijk weer een potje aanschaffen met goud effecten erin.

Heerlijk eindelijk weer een mooie jaarwisseling in het verschiet!! Kan ik eindelijk weer een potje aanschaffen met goud effecten erin.

De verwachting is mooi, maar die is zeker 13 dagen voor DE datum nog helemaal geen zekerheid. Positief is het gemiddelde en dat we wat consistentie lijken te zien. Zie dit als een voorzichtige indicatie dat het goed zou kunnen vallen. Over een week kunnen we hopelijk meer zekerheden gaan geven.

Ooh echt he! Afgelopen week flinke buikgriep gehad. Elke keer als ik boven de wc ging dacht ik bij mezelf: ‘maar het is geen 31 dec’.. en daar werd ik ondanks alle ellende toch heel blij van.
Ja het zal je maar gebeuren precies op de 31ste 🥴

In het westen schiet het nog niet bepaald op, regen, behoorlijk wat wind, wordt er niet bepaald hitsig van

IMG_1120.jpeg
Zo voel ik me bij de topic!
Rollercoaster van emoties 😜
Hoop echt dat het goed komt dit jaar, kan niet wachten op fatsoenlijke uitwerkingen (zelfs de meeste Youtube filmpjes van de afgelopen 2 jaar bevatten verwaaide effecten).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan