Pyromun
VWC lid
Sorry, ik keek twee dagen te verWacht even tot de laatste run van GFS helemaal is ingeladen. Dan wordt je weer helemaal blij wat wind betreft![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, ik keek twee dagen te verWacht even tot de laatste run van GFS helemaal is ingeladen. Dan wordt je weer helemaal blij wat wind betreft![]()
Laten we dit vasthouden!!Laatste GFS van 16 uur bekeken:
Is weer wat gunstiger. Nu overal, ook in het noordelijk kustgebied 3B wind gemiddeld (net onder de 4B grens, zat er eerder steeds wat boven). Elders middenin de 3 B schaal. Regio oost en zuidoost zetten net onder de grens van 2/3B.
Temperatuur: zeer zachte leden (Tx > 10 C) zien we vrijwel niet, vorst evenmin. Als we niet te kritisch kijken is het overal gemiddeld vrij zacht tot zacht. 2-4 C als Tn, 6-9 C als Tx.
ECWMF komt over 2,5 uur weer binnen. Eens kijken. Vooralsnog zien we consistentie. Ook zien we dat met uizondering van regio NW en noord 6B nergens vertegenwoordig is. Volgens mij zijn de uitschieters naar boven die we zagen er nu weer uit. Eens kijken of dit ook een tendens wordt.
Kan iemand dit vertalen naar Nederlands?Laatste GFS van 16 uur bekeken:
Is weer wat gunstiger. Nu overal, ook in het noordelijk kustgebied 3B wind gemiddeld (net onder de 4B grens, zat er eerder steeds wat boven). Elders middenin de 3 B schaal. Regio oost en zuidoost zetten net onder de grens van 2/3B.
Temperatuur: zeer zachte leden (Tx > 10 C) zien we vrijwel niet, vorst evenmin. Als we niet te kritisch kijken is het overal gemiddeld vrij zacht tot zacht. 2-4 C als Tn, 6-9 C als Tx.
ECWMF komt over 2,5 uur weer binnen. Eens kijken. Vooralsnog zien we consistentie. Ook zien we dat met uizondering van regio NW en noord 6B nergens vertegenwoordig is. Volgens mij zijn de uitschieters naar boven die we zagen er nu weer uit. Eens kijken of dit ook een tendens wordt.
Die gasten doen maar wat he?Kan iemand dit vertalen naar Nederlands?![]()
![]()
De laatste GFS (weermodel) van 16 uur bekeken:Kan iemand dit vertalen naar Nederlands?![]()
![]()
Maar die laatste update geeft veel neerslag zo te zien. Wat denk je daarover? Veranderd per update natuurlijk maar lijkt wel steeds zekerder dat het gaat regenen.Laatste GFS van 16 uur bekeken:
Als ik dit zo zie wordt het pompen geblazen vanaf 1800 uur.. hahaMaar die laatste update geeft veel neerslag zo te zien. Wat denk je daarover? Veranderd per update natuurlijk maar lijkt wel steeds zekerder dat het gaat regenen.
Zolang de kleur niet rood is zal het wel mee vallen denk ik dan maar weerAls ik dit zo zie wordt het pompen geblazen vanaf 1800 uur.. haha
Ga je op vakantie ja?Ik leg de zwembroek maar weer vast klaar.