Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is het echt "PERFECT" weer! Natuurlijk wel wat wind, maar voor de rest gewoon een lekkere temperatuur en droog! Als dit zo blijft dan ben ik meer dan tevreden. Heb al mijn losse cakes reeds opgestookt, was er snel doorheen, zit nu al een half uur binnen te niksen. Heb wel nog wat fonteinen maar die zijn niet bestand tegen de wind, gaat meer horizontaal dan recht omhoog. Hoe dan ook, ik ben er klaar voor om mijn eerste compound in het nieuwe jaar te ontsteken. Alleen.. welke dit wordt dat weet ik nog niet. De 400s display show of de Crackling King? Maar ik dwaal af.. hoe is het weer bij jullie?
Weer behoorlijk aardig hier in Maastricht, ik start met de display 400 om 0.00, have fun!

Midden-brabant vooralsnog prima te doen! Tuurlijk hadden we minder wind gewild, maar de jeugd is hier al sinds 19u enthousiast aan het stoken, in afwachting van het grote spul om 0.00u. Heerlijk om mee te kijken en me weer een beetje tiener te voelen. Het weer kan me nu ff gestolen worden.

Hier al wat potten afgestoken, t waait net iets te hard (west Brabant, windkracht 4) maar het is nog oke. De mines van sommige potten waaien helaas onze kant op haha. Dalijk maar een brilletje opzetten

Droog gehouden en beetje wind, omgeving Hilversum. Dus viel reuzen mee!! Ga nog ff beetje stoken

Hier in west Brabant viel het reuze mee! Vanaf 23 begon de wind toe te nemen, maar niet zo erg als vorig jaar en nog steeds prima te doen. Alles perfect kunnen stoken. Stress om niks. Hopelijk bij jullie ook allemaal goed gegaan.

In Zoetermeer de hele avond een windkracht 4 / 5 gehad , ja de windvlagen waren zo nu en dan vervelend, maar gezien de voorspellingen welke gedaan werden in de aanloop naar oud en nieuw, viel het allemaal reuze mee.

Noordwijk was eigenlijk niet te doen er ging genoeg de lucht in maar het vloog zo over je heen waardoor je soms niks zag.

Zelf wel wat afgestoken maar het grootste gedeelte bewaard. Vond het toch zonde.

Was prima te doen in Zoetermeer. Had een beschut plekje uit de wind voor fonteinen en alles wat de lucht in ging, was overwegend mooi. Bij een windvlaag heel even wachten en daarna meteen weer door. Veel van Riakeo (500, outburst, toxic) met veel goud verwaaide wel. Maar mijn Lion en Gorilla brulde alsof er geen zuchtje wind stond. Cupido was in de wind dikke prima gezien deze sowieso al niet rond klapt qua uitwerking. Al met al prima genoten van het stoken!!!

Zeker windkracht 5 vanavond. Geen last gehad van windstoten. Ik was voorbereid.
Het was top. Vorig jaar heb ik het echt slecht gehad, dit jaar was het niet zo slecht gelukkig. Top voorspellingen hier, komt echt uit.

Wind was wel erg duidelijk aanwezig maar zoals ik al ergens in dit topic heb gezegd, uiteindelijk prima naar mijn zin gehad. Het was droog en dat gelukje houden we ons maar aan vast😉
Ik kijk nu alweer uit naar de freakacties want uiteindelijk is alles (op een firefestival na) de lucht ingegaan 🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan