Het weer op 31 december en 1 januari

Ik hoop dat het een beetje goed weer wordt... Als ik naar vandaag en gister kijk... Het regent echt heel veel. Nu ook valt het met bakken uit de hemel, niet normaal hoe hard ook.
Dan denk ik maar zo... Wat nu valt, kan morgen niet meer vallen..

Het ziet er nu redelijk tot goed uit voor west- brabant de nacht gaat heel regenachtig worden veel wind met een temperatuur van 5graden, dit weer zal aanhouden tot 10-11uur, hierna nemen de buien af en is er nog een kans een klein beetje neerslag dit zal te verwaarlozen zijn. Het is morgen qua temperatuur wel heel aangenaam om te stoken zo 10-11 graden. De wind houdt overdag wel aan en zal in de loop van de avond toe nemen. Wat betreft de jaarwisseling zelf is er een hele kleine kans op wat neerslag maar dit zal niet veel zijn, het zal wel lekker warm blijven zo 11-12 graden. De kans op mist is nihiel.

Voor de duidelijkheid dit is een weerbericht voor WEST-BRABANT.

Bron: www.buienradar.nl

Als het vandaag morgen was, was het een prachtige dag.

Maar als gisteren morgen is, is het wat minder.

Snappen jullie het nog? :D:p

vandaag is het heerlijk weer hier aan de kust terwijl er ook veel regen was opgegeven, hopelijk hebben ze het voor morgen weer fout

Als het vandaag morgen was, was het een prachtige dag.

Maar als gisteren morgen is, is het wat minder.

Snappen jullie het nog? :D:p

Ja als ik geen piemeltje had dan was ik een meisje, bedoel je zoiets.:shocked:

De meeste drup valt morgenochtend, dan wordt het alleen maar beter.

Rond 17:00 komt het Amerikaanse weermodel met nieuwe weerdata opzetten. Ik zal dan een update geven betreft de neerslag en de wind!

Cheers

laatste runs en pluim natter, term meest droog zou ik nu niet meer durven gebruiken, wind niet veel anders, 3-4 in de bebouwde kom.....

nou het is hier een dag waarvan je denkt dat het begin zomer is, de zon schijnt gewoon :bonk: niet heel fel maar toch, en dan te bedenken dat je in zulke weers omstandigheden mag stokne :p lijkt net of je in de zomer stookt dn. :D

laatste runs en pluim natter, term meest droog zou ik nu niet meer durven gebruiken, wind niet veel anders, 3-4 in de bebouwde kom.....

Hoe ziet het eruit vooor Amsterdam e.o. morgen? Buinradar geeft het qua regen opzich wel goed neer....

Ik hoop dat je het me kan laten weten!:D

PS. alleen buienradar is positief! De rest alleen negatief... mja 0,4 mm als hoogst.... dat is niet echt veel.. :P

Laatst bewerkt:
Ik zou me allemaal niet teveel zorgen maken. De neerslag gedurende 3 uur wordt berekend op 0 of 1 mm... Dus dat is enkel motregen rond middernacht. De wind daarentegen bereikt op 10 m afstand 40 / 50 km/h.... Dat kan een structureel probleem vormen.

In de loop van de avond ga ik een update op mijn website plaatsen omtrent deze issues. Natuurlijk ga ik hem hier ook delen!

Vind wind nog erger dan regen. Vooral omdat ik aan de kust woon heb je er al snel last van. Hopelijk valt het mee en trekt de wind pas in de loop van de nacht aan!

Ik zou me allemaal niet teveel zorgen maken. De neerslag gedurende 3 uur wordt berekend op 0 of 1 mm... Dus dat is enkel motregen rond middernacht. De wind daarentegen bereikt op 10 m afstand 40 / 50 km/h.... Dat kan een structureel probleem vormen.

In de loop van de avond ga ik een update op mijn website plaatsen omtrent deze issues. Natuurlijk ga ik hem hier ook delen!

Dan schiet ik mijn cakes onder die tien meter een beetje schuin naar boven :D

Back
Bovenaan