Het weer op 31 december en 1 januari

Heerlijk weer gehad:D , best wel wat geregend hiero, maar we hadden een tafel onder de carport (schrijf je dat zo:p?) gezet, al ons vuurwerk erop gedumpt en gewoon vrolijk wezen afsteken (natuurlijk wel naar de straat toe xD)
 
Inderdaad, nu ook stormachtig en regen, dit had o&n kunnen verzieken...
Ben blij dat we enkel een uur of 2 miezerregen hebben gehad op oudjaarsdag halverwege de middag , als is dat ook niet echt fijn, we konden gewoon verder stoken en in de avond was het helder en droog:)
 
ik had wind kracht 5 a 6 miezerige regen af en toe

en het was in avond vrij wel droog en de tempratuur was 10 tot 12 graden

voor de rest hoop ik in 2012/2013 een droge sterren hemel en ook weer rond de 10 graden
 
Ik had ook goed weer, veel beter dan de voorspellingen waren. Alleen na half 2 ging hard regenen maar toen was ik al klaar!

Buienradar trok het trouwens aan het juiste eind!
 
Ik heb echt geweldig weer gehad heel de dag lang:

- windkracht 3
- tot 10:05 miezer, daarna droog tot 01:30
- geen mist
- graad of 7

En de 30e was het hier nog slecht weer, 1 januari slecht weer, 2 januari slecht weer en vandaag noodweer.

Toch maar even moeder natuur bedanken.
 
Wij hebben redelijk weer gehad, tot 13:00 uur mieser, daarna droog tot 17:00 uur, weer mieser tot 18:00 uur, daarna tot 02:00 uur droog.
 
Om 10:00 regende het aardig,dus toen maar even koffie. Later was het,aan het miezeren,maar dat was geen probleem. En zo rond 1:00,begon de wind aan te wakkeren. Bijna een effect tegen me broek,en wat vonken met vertraging. Maarja het weer,was zeker geslaagd.
 
Hier was het ook echt ideaal weer, mooie heldere lucht, klein beetje wind en het was droog. Zoals dit jaar moet het weer zo op elke komende 31 december zijn.
 
Wij hebben de hele dag tot aan 20.00 uur miezer gehad. Bijna geen 1 droog moment gehad.

Heel zonde was echt de vieste en vervelendste en minst sfeervolste oud en nieuw ooit. BAH
 
Ik heb op een enkel miezerbuitje prima weer gehad. In ochtend droog en pas na 01.00 uur wat lichte regen, maar dat was ook zo over. Ik heb me dus druk gemaakt om niets.
 
Prima weer gehad hier.
Bijna geen wind , 12 graden en om 02.00 uur ging het pas regenen.
 
We hadden wel aardig weer hier in delft.

Rond 12 uur was echt perfect weer.
10 graden
windkracht 3
droog en geen mist.

Jammer genoeg ging het om half 2 beetje regenen gelukkig was dit maar heel kort.
Rond 3 uur werd het erg nat allemaal gelukkig was ik rond deze tijd bijna door me vuurwerk heen.

maar gelukkig is alles meegevallen want begin van de week gaven ze stuk slechter weer op.
 
hier hebben we ook prima weer gehad .
over dag hebben we zo af en toe lichte regen tot mot regen gehad .
en in de avond was het super zacht en droog .
ik ben dik tevreden over het weer van die dag . :thumbsup:
 
Enschede was de hele dag best wel harde motregen,maar in de avond na 20:00 volgensmij eindelijk droog weer.
het kon dus beter maar het kon ook nog veel slechter :p ik klaag dus maar niet meer,was best redelijk weer.
 
Hier was het erg wisselvallig. In de ochtend hebben we veel motregen gehad ook om 10 uur. Rond de middag verdween die maar de wind bleef wel hangen. Gelukkig geen harde windstoten. In de middag is het droog gebleven gelukkig! In de avond was het ook droog maar stond er wel een wind, en voor het publiek bij mijn show was het eingenlijk nadelig omdat de wind precies hun kant op ging. Om 12 uur was het super, klein zuchtje wind om de rook af te voeren. Om 1 uur begon het alleen te regen maar toen was ik ook al klaar om naar de kroeg te gaan dus dat maakte voor mij niet heel veel uit, alleen bij de kroeg aangekomen was het vuurwerk wat achterop mijn fiets stond wel erg nat geworden. Gelukkig had ik de lonten (doorlontproject) goed afgedekt zodat het geen probleem was geworden. Kortom; geen ideale omstandigheden maar we zijn er goed vanaf gekomen.
 
Back
Bovenaan