Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vooruitzichten lange termijn
woensdag 29 december tot en met woensdag 05 januari
40 % kans op een overgang naar een zachter weertype met af en toe regen. Grotere kans op aanhoudend winter weer. De kans op neerslag is in dit scenario niet erg groot.
Ik vind het niet zo erg als er sneeuw ligt, het is iig beter dan regen waarbij alles door en door nat wordt (ook het vuurwerk). Gewoon het stookplekje sneeuwvrij maken.
Het liefst gewoon een heldere lucht met -2 zonder neerslag of mist.
Maak me niet zozeer zorgen over het plekje waar het vuurwerk zelf staat: als dat maar recht is dan komt het wel goed.
Maar dat hele sneeuwpak dempt knallen en ik hou er niet van als ik zelf niet stabiel sta: je hebt (hier) toch altijd malloten die dom met vuurwerk(pijlen!) omgaan dus je weet nooit wanneer je opzij moet springen. Of dat je op je bek gaat als je probeert weg te komen van vuurwerk dat je net hebt aangestoken.
Dat de sneeuw blijft liggen tot aan oud en nieuw is een feit. Snel beginnen met sneeuwschuiven wat wil nog wel een legale 100.000 aanschaffen en aansteken zonder uit te vallen.
stooizout ken ik ook niet krijgen
Je hebt nog genoeg dagen tot 31 december om te ruimenElke dag een stukje en het is zo gedaan. Ik heb het al schoon hier!
![]()
Op regen hoef je niet te hopen, en dat wil je ook echt niet 2 dagen voor oud en nieuw.vanaf 27-12 tot 29-12/30-12 regenen, sneeuw lekker weg en de 31e droog dat moeten we hebben! Trouwens is 2.8mm Neerslag in de vorm van regen veel of weinig?
vanaf 27-12 tot 29-12/30-12 regenen, sneeuw lekker weg en de 31e droog dat moeten we hebben! Trouwens is 2.8mm Neerslag in de vorm van regen veel of weinig?