Het weer op 31 december en 1 januari

Beter dan regen, mist, harde wind, toch? Als er niet veel ligt, kan ik er nog mee leven weet je, ik ben er aan gewend na vorig jaar :p

Ja, precies. Sneeuw dempt alleen, maar voor het sier werk maakt het niet uit. Alles even schoonmaken en het moet goed zijn. Regen en mist daarintegen zou ik veel erger vinden..

Ja, precies. Sneeuw dempt alleen, maar voor het sier werk maakt het niet uit. Alles even schoonmaken en het moet goed zijn. Regen en mist daarintegen zou ik veel erger vinden..

Ja het dempt wel, maar dat ligt wel aan de hoeveelheid hé. Als er niet al te veel ligt, zal het echt geen storm lopen qua dempen.

Wordt waarschijnlijk scheppen, ach ja..

Idd. De straat hier in vrij clean maar er liggen aan de overkant van de straat 2 grote hopen sneeuw, meer ijs eigenlijk. Ik ga ze morgen amar eens weghalen denk ik. Kost heel veel werk maar dan heb je wel wat meer ruimte op oudejaarsdag.

Bekijk het maar zo jongens, wat je nu opruimt hoeft straks niet meer. En tuurlijk, het kan weer gaan sneeuwen, maar dan haalje gewoon even de bezem erover.

Bij ons ligt overal gewoon veel sneeuw, zelfs waar gestrooit is. Ik heb nog wel hoop voor oud en nieuw maar het word wel met de dag iets minder.

Bij ons ook, maar zoals Ilvan zegt even weg scheppen en het is goed. Maar dat doe ik pas op de 30ste, als het nog meer gaat sneeuwen kan ik het weer doen.

Ik denk dat ik dit jaar maar harde knallers op het ijs ga afsteken, in de hoop dat de knallen minder gedempt worden. Wie weet geeft een andere windrichting hoop op dooi.................

Wat loopt iedereen zich toch weer druk te maken om niets, er is nog niets zeker, waarom post ik geen weerberichten, omdat de waarde nul is van wat op dit moment bekend is, modellen springen etc....geen touw aan vast te knopen:D

Wat loopt iedereen zich toch weer druk te maken om niets, er is nog niets zeker, waarom post ik geen weerberichten, omdat de waarde nul is van wat op dit moment bekend is, modellen springen etc....geen touw aan vast te knopen:D

Maar feit is wel dat er veel sneeuw ligt/valt, gaat die nog op tijd weg, of wordt dat een mission impossible

Dat is inderdaad Mission Impossible denk ik. Hier in het zuiden ligt een mega groot pak sneeuw!

Lets face it, volgende week zal er bijna zeker een pak sneeuw liggen.

:cool:

Nou boys, dan is 1 ding duidelijk; Scheppen !

Ik zal er voor zorgen dat de straat hier helemaal schoon is hoor. Hoe veel werk dat ook kost haha :)

Nu zeggen de voorspellingen weer dat het na kerst boven 0 gaat worden, dus ook weer kans op regen :sad:.
Doe maar gewoon onder 0 met een mooi pak sneeuw, want als de voorspellingen kloppen wordt de huidige sneeuw al helemaal een troep en wordt het nog nat ook.

Ik heb al het plan om gewoon op een weg te gaan stoken, beetje oppassen voor auto's. Gelukkig rijden er op die weg niet veel auto's, en als we er 1 in de verte zien dan stoppen we gewoon.

Dat zijn de enige plekken waar bij ons gestrooit word, en waar het uberhaubt ook helpt( dat gestrooi ).

Back
Bovenaan