SniperX
VWC lid
Hier (Overijssel) ligt echt veel sneeuw denk dat het een witte jaarswisseling word
Hier ligt ook nog altijd vrij veel sneeuw helaas (Ook Overijssel)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier (Overijssel) ligt echt veel sneeuw denk dat het een witte jaarswisseling word
Wordt waarschijnlijk scheppen, ach ja..
Beter dan regen, mist, harde wind, toch? Als er niet veel ligt, kan ik er nog mee leven weet je, ik ben er aan gewend na vorig jaar![]()
Ja, precies. Sneeuw dempt alleen, maar voor het sier werk maakt het niet uit. Alles even schoonmaken en het moet goed zijn. Regen en mist daarintegen zou ik veel erger vinden..
Wordt waarschijnlijk scheppen, ach ja..
Het probleem hier is dat we op de skatebaan zouden gaan stoken, maar daar kinderen aan het sleeën zijn.
gewoon een keer s'avonds laat de sneeuw wegscheppen dan kunnen ze daar niet sleen En jullie kunnen daar stoken![]()
Wat loopt iedereen zich toch weer druk te maken om niets, er is nog niets zeker, waarom post ik geen weerberichten, omdat de waarde nul is van wat op dit moment bekend is, modellen springen etc....geen touw aan vast te knopen![]()