Het weer op 31 december en 1 januari

jongens maak je eigen niet gelijk druk. het is pas half 7 en er is nog zo weinig over te zeggen. Heb het idee dat het langzaam aan ook hier iets beter gaat worden.

Laat je dag er niet door bederven we hebben nog 5.5 uur te gaan tot de nieuwjaarsnacht. Er kan nog van alles gebeuren, gewoon positief blijven :)

toch heb ik het idee dat de mist best laag hangt. en niet hoog in de lucht. Aangezien potten etc gewoon goed te zien zijn in de lucht.

Dichte tot zeer dichte mist :| je ziet hier nauwelijks pijlen meer(***)

Auw, ik liep tegen een boom aan die ik niet zag door de mist :bonk:

Laatst bewerkt:
k.. ik zie geen hand voor ogen meer in arnhem.
Nu zou de overheid in moeten grijpen en veruiming van afsteektijden moeten komen.
Als ze de veiligheid zo hoog in het vaandel hebben.

Ik verplaats mijn show naar morgen 1 januari.

Ik hoop dat jullie beter weer hebben, veel plezier en doe voorzichtig.
zicht31decembergrotedel.jpg

Laatst bewerkt:
Ging net ook even wat stoken, ongeveer 100 meter verderop ging een prof blokje de lucht. Ik zag er eigenlijk niets van, alleen een flits. Denk niet dat ik erg veel vuurwerk af ga steken.. Straks eens even wat kleine potjes proberen.

zeg dat wel hier in sneek zicht ,minder dan 80 meter *****mist als het zo blijft gaatb er niks meer de lucht in heb nog 6 pijlenpakketten liggen en nog 50 cakes ofzo maar dat word m niet zo dan mar wat grondvuurwerk en morgen de rest of voor volgend jaar

Back
Bovenaan