Het weer op 31 december en 1 januari

Hier ook, nog wel wat, maar ik kon de effecten goed zien, top dus!

Hopen dat het voor de andere freaks ook zo blijft/wordt.

Hier was rond 6 uur niets meer te zien! Na 8 uur trok alles een beetje weg en nu is het weer goed. Nog 25 minuten en we gaaan los!

Het wordt wel beter in arnhem maar de mist is nog flink aanwezig.

Maar ik vrees dat het snel weer gedaan is als er massaal gestookt wordt.
Ik gok maar even door te wachten tot 01:30 uur

Na een aantal prodcuten om 00:00 te hebben afgestoken, heb ik uiteindelijk besloten om te stoppen vanwege de mist. Het was echt heel erg met die smog er zo bij!

Uiteindelijk is alle mist hier zelfs weggetrokken en alles was goed te zien :D:D:D

Happy new year iedereen en op naar 2012!

De helft van de potten niet kunnen zien door flinke rook en mist! Heeel erg jammer maar het is niet anders. Volgend jaar beter!

Half 12 was het hier bijna niet mistig, ben toen naar binnen gegaan.
Kom ik 12:02 buiten kan ik amper m'n overburen zien...
Erg zonde allemaal maar het is niet anders.. volgend jaar beter ;)

Gisteren was het bij ons in Hardenberg de hele dag erg mistig. Heb me de hele dag een beetje zorgen gemaakt. Om 22.00 uur aantal potten afgestoken, zicht was toen minimaal. Om 23.00 uur nogmaals weer naar buiten: opeens kraakhelder!!!!
Ook om 0.00 uur ws het kraakhelder. Wij hebben genoten!!!!!!!!!

ook hier in enschede hele dag veel mist en toen im om 23:00 naar buiten keek
was de mist bijna helemaal weg

Overdag was het hier ook mistig. Hevig lopen balen van die rot mist, maar rond een uur of 9 trok de mist weg en om 12 uur was het perfect weer. Heldere lucht en een goede temperatuur.

Woon in het zuiden en was gewoon te mistig. Je zag op een moment geen effecte meer in de lucht alleen zie je dat ze worden afgeschote in de cake zelf:S

Bij ons was het heel erg. De mist was in zekere zin weg. Maar om 12 uur nadat iedereen lekker aan het afsteken was, bleef alle rook hangen door het vochtige weer:( Het was potdichte mist en je zag niks meer om je heen. Erg zonde. Ik ben toen om half 2 nog even naar buiten geweest. Het was een stuk helderder omdat iedereen was gestopt. En heb toen het overige afgestoken!
Theking

Back
Bovenaan