Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na een aantal prodcuten om 00:00 te hebben afgestoken, heb ik uiteindelijk besloten om te stoppen vanwege de mist. Het was echt heel erg met die smog er zo bij!
Half 12 was het hier bijna niet mistig, ben toen naar binnen gegaan.
Kom ik 12:02 buiten kan ik amper m'n overburen zien...
Erg zonde allemaal maar het is niet anders.. volgend jaar beter
Gisteren was het bij ons in Hardenberg de hele dag erg mistig. Heb me de hele dag een beetje zorgen gemaakt. Om 22.00 uur aantal potten afgestoken, zicht was toen minimaal. Om 23.00 uur nogmaals weer naar buiten: opeens kraakhelder!!!!
Ook om 0.00 uur ws het kraakhelder. Wij hebben genoten!!!!!!!!!
Overdag was het hier ook mistig. Hevig lopen balen van die rot mist, maar rond een uur of 9 trok de mist weg en om 12 uur was het perfect weer. Heldere lucht en een goede temperatuur.
Woon in het zuiden en was gewoon te mistig. Je zag op een moment geen effecte meer in de lucht alleen zie je dat ze worden afgeschote in de cake zelf:S
Bij ons was het heel erg. De mist was in zekere zin weg. Maar om 12 uur nadat iedereen lekker aan het afsteken was, bleef alle rook hangen door het vochtige weer:( Het was potdichte mist en je zag niks meer om je heen. Erg zonde. Ik ben toen om half 2 nog even naar buiten geweest. Het was een stuk helderder omdat iedereen was gestopt. En heb toen het overige afgestoken!
Theking