Het weer op 31 december en 1 januari

''De nevel en mist die op oudejaarsdag al als een deken over een groot deel van het land liggen, houden aan tot in de nacht.'' Je weet nooit tot hoelang het aanhoud, misschien is het dan wel iets weg getrokken (mist).

vuurwerkfreak ik weet niet waar jij woont in heel maar ik kijk hier uit mijn raam..ook in heel overigens en zie niet eens meer de elec.centrale in maasbracht.dus wel degelijk mist in heel.en het lijkt erger te worden.

er kunnen 2 dingen zijn, of Heel is een hele grote stad, of in 10 minuten is er mist op komen zetten.

Hier valt het mee nog gelukkig in Wapenveld,kan nog honderden meters wegkijken, mag zo blijven hoor.

naja gebeurd zelden dat het weer perfect is.. er is elk jaar wat.
Te harde wind, te weinig wind, teveel mist, het regent, het is glad, het is koud :p

Gewoon vuurwerk over houden of zo vroeg mogelijk afsteken, want om 12 uur zal je het vlammetje van je aansteker niet eens vinden bij wijze van spreken.

Naja ik stook het maar gewoon op,heb hier zo achterlijk veel staan stuk van3x2 meter staat vol met projecten en blokjes dusja.

Weer
Verwachting
vrijdag 31 december 2010 tot en met donderdag 06 januari 2011

Vandaag en morgen: Dichte mist
In het zuiden van het land valt af en toe motregen. Verder komt met uitzondering van het uiterste westen dichte mist voor. In het noordoosten zijn er opklaringen. De wind komt uit westelijke richtingen en is zwak tot matig, rond kracht 3.
Ook oudejaarsavond verloopt op veel plaatsen mistig, grootste kans hierop in het midden, zuiden en oosten van het land. Het noordwesten heeft waarschijnlijk geen last van de mist. Nieuwjaarsnacht overheerst de bewolking en valt er lokaal lichte motregen. De aanwezige mist zal in de loop van de nacht langzaam gaan verdwijnen, al kan deze in het zuiden hardnekkig zijn. De minimumtemperatuur loopt komende nacht uiteen van 2 graden in Zuid-Limburg tot 5 graden in het westen. In het midden en zuiden is de wind zwak tot matig, rond kracht 3, in het noorden is de wind matig tot vrij krachtig, 4 tot 5.

Nou dat wordt grote opslag voor volgend jaar en volgend jaar weer kopen met mega voorraad.

Kga geen duur spul de lucht in schieten, (*%$#@*)zooi..
Elk jaar wel weer wat

''De aanwezige mist zal in de loop van de nacht langzaam gaan verdwijnen, al kan deze in het zuiden hardnekkig zijn.'' Klinkt beter voor mij/ons. Sorry voor de mensen in het zuiden.

Hier in Alkmaar is het weer puik:thumbup:
Heb zelf al het een en ander afgestoken soms is het zelfs
even helemaal helder hier alleen een beetje bewolking en thats it

Hier in Nieuwkoop (Zuid-Holland) hing er de hele dag flinke mist/nevel, maar laat in de middag werd dit gelukkig al minder. Nu het donker is kan ik nog vuurwerk zien van een paar straten verderop...voorlopig zit het dus nog goed.

Wat een weer zeg. Eerst veel miezer, en het werd steeds harder! En later op de dag veel mist. Jammer hoor, hierdoor zijn vele filmpjes heel wazig. Maar dat maakt niet echt heel erg veel uit maar alsnog. Hoop niet dat al mijn siervuurwerk hierdoor verpest word!

Back
Bovenaan