Het grote sneeuw-topic

Sinds een drie kwartier gaat het hier in de kop van Noord Holland ook goed los! Erg raar weer. Sowieso al harde wind, maar de neerslag is ook gek. Het is een soort korrelsneeuw - hangt een beetje tussen sneeuwvlokken en hagel in. Ik heb ook nog een aantal (stuk of 7) flinke klappen onweer gehad! Gek genoeg staan ze niet eens op de buienradar, maar het waren weldegelijk forse flitsen en harde donders. En dat temidden van de sneeuw! Erg rare combinatie.
Nu is het buiten MUISstil en ligt er een centimeter of drie aan wit spul. Het maakt serieus een hard geluid onder je voeten, deze korrelsneeuw :p Plakt ook lekker. Dooit vast snel weg, zo dicht bij de kust, maar ik heb er wel even van kunnen genieten!

Heerlijk inderdaad, dat kraken/knisperen onder je voeten :)
Hier in breda net 1 cm maar dooit gelijk.
Ik ben benieuwd naar vrijdag (zal weer een bende worden in het land !

Toen ik vanmorgen wakker werd lag er een cadeautje buiten :D

13934992.42701a9c.560.jpg

13934988.68c97676.560.jpg

13934993.17c6d056.560.jpg

Wordt je wakker, ligt er een dikke laag sneeuw. Bedankt sinterklaas voor het mooie cadeau:)

zoveel hebben we niet gehad, alleen de daken waren wit.. en nu druppelt alles zo na beneden als een vieze koude natte smurrie.

IK WIL SNEEUW! :(

Van mij mag de sneeuw wel komen, maar dan wel in één keer goed.
Maakt het rijden met een klein voorwiel-aangedreven autootje wat lastiger, maar het is het waard :)

Back
Bovenaan