Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het mindere van sneeuw altijd is, dat het vrij snel zwarte prut word. Ik denk dat we deze winter nog wel een extra dik pak krijgen. Dit was vast een voorproefje.
Vanaf 6 uur vanochtend in de weer geweest om alle paden en wegen van enkele ziekenhuizen schoon te houden. Heb weer genoeg sneeuw gezien voor deze winter. Van mij mag het weg blijven. Droge vorst vind ik prima!
'Sneeuw? Dan blijf ik binnen!' AMSTERDAM - Nu de sneeuw met bakken uit de hemel valt, zijn het vooral vrouwen die zich niet buiten de deur wagen. Ruim de helft van de dames blijft liever binnen met dit winterse weer.
Waar 53 procent van de vrouwen de deur niet uitkomt als het sneeuwt, trotseert 68 procent van de mannen het slechte weer. Dit blijkt uit onderzoek van Allsecur onder circa 5000 mensen.
Voorbereiding op weg
Als vrouwen dan toch de weg op gaan, bereiden zij zich beter voor dan hun mannelijke weggenoten. Zo nemen vrouwen vaak een thermoskan heet water mee. Een op de drie mannen en vrouwen neemt voor de zekerheid een warme deken mee. 27 procent van de mannen denkt helemaal niet na over voorbereiding en stapt zo de auto in