Het grote onbekende Cake & Boxen topic

Giant soaring tails van Rubro. wordt bij weinig winkels verkocht.

Ben erg benieuwd wat jullie voor deze box zouden betalen, zonder de prijs op te zoeken.
Wellicht helpt dat mij de knoop door te hakken om deze wel of niet te halen :)

(video is van TheGizmo75)

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54660-Giant-Soaring-Tails

Maximaal 70, zonder alle andere reacties na jouw post te hebben gelezen.
En ik ben het eens met de post hierboven; zou ze apart schieten. Elke batterij is te traag en te laag van uitwerking om de aandacht erin te houden. Ik zou deze blokken gebruiken als aandachtstrekker vóór het afsteken van een betere compound.

Dit vind ik dus één van de leukste topics op dit forum. Kan niet wachten totdat deze vanaf januari weer goed gevuld wordt.

Deze parel zie je niet heel vaak, en is ook redelijk aan de prijs.
Ondanks de prijs, zeker de moeite om hem eens gehad te hebben!

(video is van Mrdutchpyro)

Nu het bijna zover is, weten jullie nog leuke onbekende cakes/boxen ?
post ze dan vooral in dit topic!! :)

we gaan gewoon door met posten hoor :p

Mad Dog - Pyrocentury (duitsland)

straatvideo van de 2022 batch, oordeel zelf!

Tja ik vind hem persoonlijk nog steeds te langzaam.
Verder wel mooi maar ik vind het mooier bij crackling waaiers om ze met 2 of 3 tegelijk te zien zodat je een seconde of 12 een volle lucht hebt ,, wel als finale want het zijn ook behoorlijke rookbommen.

Deze parel zie je niet heel vaak, en is ook redelijk aan de prijs.
Ondanks de prijs, zeker de moeite om hem eens gehad te hebben!

(video is van Mrdutchpyro)

Nu het bijna zover is, weten jullie nog leuke onbekende cakes/boxen ?
post ze dan vooral in dit topic!! :)

Wat een parel heyyy !

Zelf zit ik nog sterk te twijfelen over deze Smile from Hell F2 .
Er is schijnbaar een nieuwe versie gemaakt en gefilmd door “pyroworld” deze man maakt wereldwijd de mooiste opnames van shows .
Ik heb hem 1 keer gezien met zo’n grote profi camera waar Spielberg jaloers op zou zijn.
Daarom zit ik nog met twijfels omdat Johndoe de vorige versie heeft geschoten welke mij erg tegen zou vallen.

En dit is van de demo vorige maand batch 2022 ,, wat mij wel erg aanspreekt maar die man heeft ook alle middelen om een video perfect te presenteren.

Wat denken jullie ??

Op de demo hebben ze deze 2x geschoten om de nieuwe batch te testen , op de volgende video als eerste en als 4e nog eens.

Zouden jullie de gok nemen voor 2750 dubbeltjes ?

Ik zoek nog 1 leuke box .
Wat ik mis is kleur omdat ik verder veel met goud heb , liefst scala-A 100sh maar die is nergens meer beschikbaar helaas .
Liefst een met tempo.
Deze heeft wel de bonte kleuren maar moet dan gekieteld worden kwa snelheid en is €175 waar bv 4 crossete cakes bij zouden kunnen.

Voor dat geld zou ik ook Helium Hardcore + 8 crossete cakes kunnen pakken.

Misschien hebben jullie betere opties voor me voor rond de €250 +/-

Scala 100A staat volgens mij nog bij Toschpyro, maar wel voor de hoofdprijs (wat ik echt nooit voor een 100sh 30mm zou neerleggen).

Dat is 2,5u enkel ,, als ik die zaak eerder had gezien dan had ik meer daar besteld want bepaalde dingen heb ik duurder betaald , maar is wel allemaal in de buurt.
Om 5u in de auto te zitten voor 1 of 2 boxen gaat me te ver helaas.

Ik zoek nog 1 leuke box .
Wat ik mis is kleur omdat ik verder veel met goud heb , liefst scala-A 100sh maar die is nergens meer beschikbaar helaas .
Liefst een met tempo.
Deze heeft wel de bonte kleuren maar moet dan gekieteld worden kwa snelheid en is €175 waar bv 4 crossete cakes bij zouden kunnen.

Voor dat geld zou ik ook Helium Hardcore + 8 crossete cakes kunnen pakken.

Misschien hebben jullie betere opties voor me voor rond de €250 +/-

Misschien niet de meest kleurrijke bak maar ben voor de Fireball gegaan.
Bedankt voor het meedenken.

Back
Bovenaan