Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Och ja die moet ik ook weer opzoeken. Misschien even met mn pa een kraam opzoeken aangezien ik het nu tot en met weekend vrij rustig heb.

De kraam staat weer bij de Appie, dus dat gaat er deze week wel een keer van komen denk ik ... :yes:

Ik ga elke vrijdag na school met mijn zoons de kerstmarkten in de buurt langs om ook altijd even wat oliebollen te scoren. Tot nu toe de lekkerste bij de Driesprong in Zoetermeer gevonden :p

Gisteren een zak bij een lokale kraam gehaald. Viel een beetje tegen helaas, maar alsnog gaat het er altijd wel in natuurlijk.
20231111_125220.jpg

We hadden goede hoop op Schiphol nog even wat mee te pakken, maar met vertraging lijkt dit toch een gemiste kans te worden....

Poah, een zakken oliebollen na deze vlucht kan ik wel waarderen. Omdat ik er zo van hou.

Brr zonder krenten...zo at mn broertje ze ook altijd...ik vind t dan toch een soort van gefrituurde spons:confused:

Haha met krenten nooit lekker gevonden. Vind ze zo overheersend. Gaat wel steeds beter, maar voorkeur toch nog altijd naar een naturelletje met poedersuiker hoor. Als je een goede te pakken hebt zeker geen spons:biertje:

Was ook altijd gewoon van de naturel oliebollen, maar kan die met krenten ook steeds beter waarderen.

"Krenten ga je pas waarderen zodra je zelf een krent begint te worden." - Anoniem :p

Zelf ben ik nooit van de oliebollen geweest. Ik eet liever wat restantjes van :sint: en :kerst: weg.

Frustrerend als je trek hebt en een gesloten kraam tegenkomt. Wel beter voor de lijn... Al ik ergens een kraam tegenkom kan ik het vaak ook niet laten om wat me te pakken. Met of zonder krenten is me om het even want ze zijn beiden lekker.

De 31e bak ik ze zelf. Geen moeilijke recepten of zo, gewoon pakken van Koopmans en zonnebloemolie in het mandje. Het enige wat ik doe is een deel van het water vervangen door bier (IPA) en dan worden ze net wat luchtiger. Ik krijg alweer trek als ik dit zit te typen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan