Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan niet wachten totdat de oliebollenkraam hier weer staat in het dorp. Morgen ga ik wel naar de Halloween Nights in Toverland, daar staat wel een oliebollenkraam... Wordt vervolgd.. :angel:

Vanavond maar weer eens een zakje scoren na het vuurwerk op de kermis. Is ook een traditie geworden inmiddels:tongue2:

Ik kan niet wachten totdat de oliebollenkraam hier weer staat in het dorp. Morgen ga ik wel naar de Halloween Nights in Toverland, daar staat wel een oliebollenkraam... Wordt vervolgd.. :angel:

Nou, dat is dus gelukt! Tijdens de Halloween Night in Attractiepark Toverland een lekkere oliebol (met krenten natuurlijk) gehaald. 1,50 euro betaald, wat me niet gek lijkt voor in een pretpark. Smaakte zoals gewoonlijk heerlijk!

Vanavond maar weer eens een zakje scoren na het vuurwerk op de kermis. Is ook een traditie geworden inmiddels:tongue2:

Update: waren erg lekker! Kan niet wachten tot de oliebollenkraam hier weer elke vrijdag staat. Eindig op de een of andere manier dan toch vaak met een bol in de handen of een zak in de tas…

IMG20221020114656.jpg
Van de week ook mijn eerste gehaald.
Wat ik mij afvroeg, maken de kramen waar jullie bollen halen ze warm als je ze direct gaat eten?

Daar hebben ze een speciale oliebollenschietmachine (onthoud deze maar voor scrabble:idea:) die schiet ze per 25 in. En denk dat net het moment van de foto de acherste mand eruit moet. Verder niet te veel over vragen. Normaal verkoop ik vuurwerk alleen door het verbod werd ik later gevraagd om ff bij te springen bij een klant van mij in de bakkerij. :D

Daar hebben ze een speciale oliebollenschietmachine (onthoud deze maar voor scrabble:idea:) die schiet ze per 25 in. En denk dat net het moment van de foto de acherste mand eruit moet. Verder niet te veel over vragen. Normaal verkoop ik vuurwerk alleen door het verbod werd ik later gevraagd om ff bij te springen bij een klant van mij in de bakkerij. :D

Ja een unidos :D. Wij gaan volgende week ook bakken. Zal eens kijken of ik ook een foto kan uploaden :thumbsup:

De bakker kondigde ze ook alweer aan, volgende week zijn ze weer verkrijgbaar, zeker wat halen.
Toch zijn de Gustav oliebollen de allerlekkerste wat mij betreft.

Ben ik dan de enigste die er niet warm voor loopt?
Heb liever een beignet dan een bol.
Staan hier wel altijd op tafel voor visite en liefhebers, maar nee ik sla over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan