Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik dan de enigste die er niet warm voor loopt?
Heb liever een beignet dan een bol.
Staan hier wel altijd op tafel voor visite en liefhebers, maar nee ik sla over.

Denk het haha. Ik ben er verslaafd aan! Koop ze het hele jaar door overal, en bak ze in de zomer en winter zelf haha.

Hier ook absolute voorkeur voor de appelbeignet, maar de oliebol zelf gaat er ook prima in. Zag hem gister weer staan bij de AH, van de week zeker even wat halen.

Ik koop ze eigenlijk alleen als ze vers uit het vet komen, maw bij een kraam die goed doorloopt

Onlangs voor het eerst even langs de kraam gereden. Ik ging eigenlijk voor de Berliner bollen, maar de slagroombollen zagen er zo lekker uit dat ik die niet kon laten liggen.

Screenshot_20221112-195254_Gallery.jpg

Gister na de intocht maar voor het eerst een zak gekocht. Ondanks dat de kraam al bijna een maand staat:shocked:.
Vandaag dus weer even het gevoel ervaren als 1 jan vroeg op en je dag beginnen met een bol. :cool:

Heerlijke lekkernijen, de slagroombol ben ik nog niet tegen gekomen. De Amandelbol is mijn favoriet overigens. :blink:
1668748616542.jpg

Dat ziet er ook wel heel erg lekker uit! Ik ga eens kijken of de oliebollenkraam dat hier ook heeft.

34EE9BBF-EA48-4BC3-B8CE-DF1EF2E21D2A.jpg

Zak van 12 oliebollen is hier 2,50 duurder geworden. Maar dat maakt niets uit, ze smaken weer heerlijk.

1,25 per oliebol hier in het dorp. Geen bulk aanbiedingen. En ze zijn bij deze bakker niet zo lekker bleek na diepgravend onderzoek. Gelukkig is de man des huizes op de stooklocatie altijd bereidwillig om iedereen te voorzien van huisgemaakte bollen de 31ste.
IMG-20191231-WA0003.jpg

Dat zijn tenslotte de lekkerste Micks! Heb gelijk zin om op korte termijn eens een beslagje te zetten, en oliebollen met krokante octopus tentakels te bakken. :D

1,25 per oliebol hier in het dorp. Geen bulk aanbiedingen. En ze zijn bij deze bakker niet zo lekker bleek na diepgravend onderzoek. Gelukkig is de man des huizes op de stooklocatie altijd bereidwillig om iedereen te voorzien van huisgemaakte bollen de 31ste.
Bekijk bijlage 68083

Lever je ook in Breda oudejaarsdag? Graag 10 krenten, 10 bollen en 5 flappen :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan