Het grote oliebollen topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend een half uur in de rij gestaan bij mijn favoriete bakker. 5 Oliebollen en 5 Appelbeignets.
Ieder jaar weer zeer de moeite waard. Dat wordt smullen.:p

Wij hebben dit jaar kerstballen gebakken. :D

Mk9KTMo.jpg

Eddy.

Laatst bewerkt:
Ja die heeft elk jaar goede oliebollen, beter dan de toko die bij intratuin staat. Die ben ik een keer terug gaan brengen omdat ze werekelijk nergens naar smaakten.

Herkebbaar ja. Kom vaak genoeg lqngs die kraam bij de Intratuin. Die sla ik met liefde over. Nooit zo smerig geweest dat ik trrug moest. Maar er is betere kwaliteit te vinden :D

Hier dit jaar voor het eerst zelf de oliebollen en appelflappen gebakken. Erg goed gelukt, ze waren heerlijk. En wat een leuke sfeer zeg, hebben het lekker voor in de tuin gedaan, partytent erbij met lampjes erin, muziek erbij en ondertussen flink cat1 stoken. Volgend jaar zeker weer.

Hier ook oliebollen gebakken in de voor tuin. Vuurton erbij en mooi cat 1 stoken. Alleen maar positieve reacties. 20201231_125355.jpg

Dit jaar zijn er ook op onze locatie lekkere oliebollen gebakken, wat een sfeer heeft dat toch om 's-morgens met wat Cat1 op de achtergrond, vuurkorf aan. Heel gaaf

Wij hebben dit jaar kerstballen gebakken. :D

Mk9KTMo.jpg

Eddy.

Als je er lang genoeg naar kijkt. :bonk:

Blobfish-ugly-470.jpg

Bij ons in de buurt had je iets nieuws. Kwarkini's. De bakker had kwark door het beslag gedaan. Het smaakte eigenlijk niet anders als een normale oliebol.

Bij mij was het geen groot succes het bakken.
Hoop punten voor verbeteringen, om mee te beginnen volle aandacht te kunnen geven aan het bakken ( tussendoor spullen ophalen werkt niet echt )

Hier stonden gisteren nog 2 oliebollenkramen in de buurt! Maar even van geprofiteerd. Of eigenlijk, een van de kramen van mijn vraatzucht laten profiteren. Als ze er komend weekend nog staan ga ik nog maar een keertje langs, nog even de sfeer vasthouden :angel:

Ik kan geen oliebol meer zien. Hier net zoveel oliebollen gebakken als normaal met oudjaars dag, alleen zonder al de gasten is dat toch wat veel :).

Lekker Niels, hier zouden er ook nog wel een paar ingaan hoor. Kijk al uit naar het moment dat de kramen er weer staan.

Oh, ik heb nu ook weer zin in oliebollen ... (en pepernoten :p)

Haha, pepernoten, daar zou nog eens een topic over moeten komen! Ik snoep vrijwel niet, alleen pepernoten! 7 december nog 10 zakken in huis gehaald, voorraadje om de winter en lentemaanden mee door te komen. Eigen merk van de Deen supermarkt, die vind ik het lekkerste! Vorig jaar misgegrepen bij de Deen maar toen nog een 5 kg zak kunnen scoren bij de Appie in Holten, toen we daar waren voor de welbekende show. 1,5 uur met 5 kg pepernoten moeten sjouwen, maar ach, soms moet je ergens wat voor over hebben.

Gelukkig blijven pepernoten lang goed, met oliebollen is dat een wat lastiger verhaal. Oliebollen kun je daarentegen weer makkelijk zelf maken, en dat vind ik met pepernoten toch altijd minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan