Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf ook fan van de Lego huisjes. Heb inmiddels een beperkte verzameling. Helaas is de vrije tijd om ze te bouwen schaars, laat staan om er een mooie omgeving omheen te bouwen. Idee is de huisjes in takt te laten zodat ik volgend jaar niet alle huisjes opnieuw hoef te bouwen. Enkel eventuele nieuwe huisjes en aankleding. Zo hoop ik het steeds verder uit te breiden. De huisjes zijn wel vrij fors en nemen dus best wat ruimte in.
20231216_234214.jpg
20231216_234605.jpg20231216_234526.jpg
20231216_234424.jpg20231216_234513.jpg

Mooi spul ook, de eerdere edities kosten goed geld ook.
Dat licht koop je er dan los bij? Weleens van die sets gezien, ook voor dat Home Alone huis enzo.

Overal flinke kortingen, al heb ik het idee dat de prijzen eerst omhoog worden gegooid en vervolgens op de oude prijzen uitkomen. Maar hier iemand nog wat besteld?

Helaas, vandaag het kerstdorp weer opgeruimd. De volgende foto's wou ik nog even plaatsen. De week voor kerst, stond er 's avonds plots een Kruitkameraad voor de deur. Hij had de foto's gezien dat ik wat rekjes had geknutseld, op een avond dacht hij, dan maak ik de inhoud ervoor. Geweldige verrassing!!

20231223_145021.jpg

20231223_145015.jpg

20231223_145012.jpg

20231223_145019.jpg

Tof gemaakt. Hier staat nu ook alles klaar om hem weer op te ruimen, echt zonde.
Het is wel een ongelooflijke opslag dat je er aan hebt hoor, wat een dozen en volgend jaar komt er weer bij natuurlijk.

Ja de opslag is wel een ding inderdaad, het neemt echt behoorlijk wat ruimte in beslag allemaal. En wat je zegt, zal vast meer bij komen dit jaar.

Helaas, vandaag het kerstdorp weer opgeruimd. De volgende foto's wou ik nog even plaatsen. De week voor kerst, stond er 's avonds plots een Kruitkameraad voor de deur. Hij had de foto's gezien dat ik wat rekjes had geknutseld, op een avond dacht hij, dan maak ik de inhoud ervoor. Geweldige verrassing!!

Bekijk bijlage 79955

Bekijk bijlage 79956

Bekijk bijlage 79957

Bekijk bijlage 79958

Echt heel tof. Zo zie je maar weer dat de hobby veel meer is dan alleen die paar uurtjes per jaar lontjes aansteken.

Afgelopen vrijdag de buitenverlichting opgeruimd. Vanochtend de binnenverlichting en kerstboom. Het is meteen een stuk kaler en ongezelliger :sad:

Wel bij moeders de vrouw voor elkaar gekregen dat het kerstdorp iets langer blijft staan :handsup:

In de uitverkoop een paar mooie artikelen voor m'n eerste kerstdorp aangeschaft. In november maar beginnen met knutselen! Helaas blijkt van één van de producten de bekabeling binnenin een enorme losgehaalde puinhoop te zijn, dus zal dat nog moeten uitpuzzelen. Momenteel doet niks het in dat item.

In de uitverkoop een paar mooie artikelen voor m'n eerste kerstdorp aangeschaft. In november maar beginnen met knutselen! Helaas blijkt van één van de producten de bekabeling binnenin een enorme losgehaalde puinhoop te zijn, dus zal dat nog moeten uitpuzzelen. Momenteel doet niks het in dat item.
Wauw lekker bezig! Ook hier eind oktober/november kerstverlichting en boom op!:handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan