UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 40 miljoen wordt voor een groot deel gebruikt voor de opslag? En alle kosten die reeds gemaakt zijn? En de omzetten die ze mislopen?

De winkels moeten blijkbaar failliet....

"we willen de druk op handhaving verminderen"

Door nog meer regels op te leggen die gehandhaafd moeten worden :bonk:

"alcohol verbod doen we niet ondanks de extra druk op SEH door alcohol"

:bonk:

Mark heeft nu al 2x gezegd "dit jaar"

Daarnaast vond ik die verslaggeefster erg sterk.

Hij heeft ook gezegd "dit jaar even niet", en mensen die nog vuurwerk hebben liggen, bewaren

Mensen durven straks CAT1 niet meer af te steken omdat de politie het verschil tussen CAT1 en CAT2 niet kent. Je krijgt straks gewoon een strafblad wanneer je betrapt wordt met een CAT1 fonteintje

Ik zag de opmerking ook al op Facebook vrrbijkomen, maar is het echt alleen dit jaar? Dan mag je toch 1 over twaalf gewoon stoken #keep positive

Pff, de tranen staan me in de ogen. Misschien was het dit wel voor altijd. Als dit kan, kan het volgend jaar ook. Wat is goed, wel stoken of niet? Een jaar zonder vuurwerk wat een ellende. Ik ben trots op ons, jullie voor alle inzet! We hebben gestreden! Een compliment voor jullie allemaal!

Nog nooit zo actief geweest voor iets en me daarna zo machteloos voelen. Ik weet gewoon niet wat ik moet denken, laat staan meer typen......

Waarom moet ik mij afvragen of niemand nadenkt over een andere dag om vuurwerk af te steken, denk eens aan koningsdag of bevrijdingsdag. Het is toch best te realiseren om ZONDER MIJN ZUUR VERDIENDE BELASTINGGELD voor een onzinnige compensatie in te zetten dat het vuurwerk op 2 dagen verkocht mag worden en bij hoge uitzondering op 1 dag later in het nieuwe jaar af te steken? Bied ook nog eens veel perspectief voor de branche voor de jaarwisseling van 2021 en 2022 en de inkopen in China.
Maar goed ik zal we een roepende in de woestijn zijn of iets dergelijks.

Zal je zien dat het in heel nederland keihard regend de hele avond.
Dat zou wel echt perfect passend einde zijn voor dit klote jaar

Stoken, we moeten stoken. Als iets gebleken is in dit land, is dat ze totale schijt hebben aan de hardwerkende man en/of ondernemer. Als je je aan de regels houdt, het boeit ze niet, ze zullen echt niet ons gaan belonen als we er een keurige jaarwisseling van maken. Dan is het zichzelf op de schouder kloppen kijk eens wat een goede bestuurders we zijn, laten we er een totaalverbod van maken.

Ik zag de opmerking ook al op Facebook vrrbijkomen, maar is het echt alleen dit jaar? Dan mag je toch 1 over twaalf gewoon stoken #keep positive

Reken er maar op dat de formele regelgeving dit afdekt. Laat dat maar aan Ferdje "boter op zijn hoofd" Grapperhaus over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan