[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hop hop mooie Evobomber in de pocketttt <3

Dank Vuurwerkcrew en nogmaals van harte met dit mooie jubileum!

Gefeliciteerd alle winnaars!! Allemaal een dikke bak gewonnen. Voor mij bleken de vragen toch iets te pittig maar hoop de volgende keer wel in het juiste bakje te komen :p

Ik had ook alle vragen goed maar helaas geen winnaar. Alle winnaars van harte gefeliciteerd met de geweldige bakken, het is jullie gegund!!

@de organisatie: waarom is er niet voor gekozen box met lootjes voor de prijzen en een box met lootjes van alle correcte inzendingen?

Iedereen van harte gefeliciteerd!:holland:

Dank aan VWC, Cafferata en overige importeurs voor het waar maken van deze prijzen. Enorm bedankt en zal 31e ervan genieten. Hopelijk valt het mee met tillen, ziet erg groot uit:rolleyes:

Gefeliciteerd aan alle winnaars.

Het valt me alleen wel op dat er 3 leden zijn (die zelf hebben gemeld in dit topic) dat ze minimaal 1 vraag fout hadden en 1 lid die zijn antwoorden hier gepost heeft en daar ook 1 fout in zat terwijl ik 0 vragen fout heb en hun wel in de prijzen zijn gevallen.

Ben ik nu een slechte verliezer of klopt er inderdaad iets niet?

PS
(Ik ben sws een slechte verliezer HAHA #hetismaareenspelletje)

Van harte gefeliciteerd winnaars!
Wat een prijzen en geniet ervan. Jullie hebben alvast mooi wat om naar uit te kijken, om de prijs op te halen tijdens de verkoopdagen. De video van de prijsuitreiking maakte het extra spannend, leuk gedaan.

En uiteraard ook nog alle importeurs bedankt voor het mede mogelijk maken van deze toffe jubileum actie!

Gefeliciteerd winnaars, leuk om te zien dat er aardig wat doorhetjaarheen leden tussen zitten

Gefeliciteerd aan alle winnaars.

Het valt me alleen wel op dat er 3 leden zijn (die zelf hebben gemeld in dit topic) dat ze minimaal 1 vraag fout hadden en 1 lid die zijn antwoorden hier gepost heeft en daar ook 1 fout in zat terwijl ik 0 vragen fout heb en hun wel in de prijzen zijn gevallen.

Ben ik nu een slechte verliezer of klopt er inderdaad iets niet?

PS
(Ik ben sws een slechte verliezer HAHA #hetismaareenspelletje)

Gelukkig zeg je het er zelf al bij op het eind, ik was bijna van plan je aan een eerdere post van je in dit topic te herinneren :wink:

Maar goed, wat gebeurd is is gebeurd, tijd voor auto-reply (zoals een van de mods ook al benoemde).

Gefeliciteerd allemaal! Volgend jaar weer sown leuke prijsvraag? :tongue2: oh we hebben de vuurkorf natuurlijk nog. Ga ik ook zeker aan meedoen!

VWC, mods en importeurs: Bedankt voor het mogelijk maken van deze mooie prijsvraag. Daarnaast uiteraard dank voor mijn gewonnen Azul.

En aan Dionysus: Verschrikkelijk balen, man. Ongelooflijk. Wordt -inderdaad- tijd voor een auto-reply.

Op naar de volgende 15 jaar!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan