Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zelf geen kerstdorp thuis. Vind al die Efteling gerelateerde dingen wel ontzettend gaaf maar ook prijzig van Luville.
Daarom bezoek ik graag mooie kerst shows. (zag dat hier geen topic van was dus vandaar maar hier)Vorig jaar voor het eerst naar Intratuin Duiven geweest op veel aanraden. 1,5 uur rijden maar dat was het meer dan waard. Een complete themabeleving, werkelijk fantastisch.
Zag laatst op Facebook dat ze weer begonnen zijn aan de opbouw van hun kerstshow. Zal hieronder even die foto's knikkeren.
Dit is één van de leukste dingen rond Kerst, op de kerstmarkten kijken we altijd lekker naar die mooie opzetjes, Duiven is natuurlijk geweldig. Met de kinderen ook helemaal top.
Ik ben er zelf nooit aan begonnen, puur uit eigen bescherming hehe, ben bang dat ik een flink bedrag er aan kwijt zal zijn als ik daar aan ga beginnen.
@ Pyro Is Art: Compounds heb ik nog wel een aantal in m'n Vuurwerktotaal winkel sinds de winactie een paar jaar terugBekijk bijlage 55518
Een uitbreiding op het assortiment staat zeker op de planning voor dit jaar! Wordt wel ff goed nadenken hoe ik dat voor mekaar krijg.
Bekijk bijlage 55519
@ Pyro Is Art: Compounds heb ik nog wel een aantal in m'n Vuurwerktotaal winkel sinds de winactie een paar jaar terugBekijk bijlage 55518
Een uitbreiding op het assortiment staat zeker op de planning voor dit jaar! Wordt wel ff goed nadenken hoe ik dat voor mekaar krijg.
@firewire: Tja, schaal blijft een lastig dingetje. Gelukkig is de rest van m'n dorp ook niet per se op schaal met elkaar, waardoor hij er wat mij betreft alsnog best redelijk bij past. Bekijk bijlage 55519