Het grote anti vuurwerk-poll topic.

Heb het AD een email gestuurd met daarin printscreens van de poll met rond de 10.000, 11.000, 12.000, 13.000 en 14.000 stemmen waarin de percentages exact hetzelfde zijn. Met een vriendelijk verzoek om voortaan wat objectiever te zijn of anders de naam te veranderen in "links" dagblad.

Die poll klopt niet... gisteren met 10000 stemmen stonden exact de zelfde percentages als nu met ruim 4000 stemmen meer, dus het lijkt me sterk dat deze poll klopt. Heb sterk de neiging dat het AD totaal niet objectief is als het gaat om het verbod

Dit viel mij dus ook al op.
Of er klopt geen bal van.
Of... the green force is strong with this one. :shy: (wij zijn natuurlijk niet de enige die spammen)

Nog niet eerder meegemaakt dat hier of door de federatie een poll werd gemeld en dat er geen duidelijk verschil ontstond na enkele uren.

Nee, hij is al open. Druk op de link in het bericht (dan komt 'ie dus vanaf die site) en dan kun je invullen. Ik moet zeggen dat er best aardige vragen worden gesteld.
thnx, done ingevuld incl een mooi verhaal aan het eind.... als ik weer aan het typen ben dan besef weer dat het een vies smerig spelletje is wat er gespeeld wordt.

Back
Bovenaan