Het grote anti vuurwerk-poll topic.

Dit is een smerige... ik stem 10x en er komen maar 3 stemmen bij :confused:
Bij mij telde die wel goed op, echter zo gauw ik ging stemmen liep de de andere kant ineens ook weer sneller op.
Heb vandaag daar honderden keren gestemd tussen het werk door :)

De poll van het Ad gaat ook lekker...
We zijn ruim 4000 stemmen verder en de percentages zijn exact hetzelfde. Lekker betrouwbaar weer.

Die poll klopt niet... gisteren met 10000 stemmen stonden exact de zelfde percentages als nu met ruim 4000 stemmen meer, dus het lijkt me sterk dat deze poll klopt. Heb sterk de neiging dat het AD totaal niet objectief is als het gaat om het verbod
hier staan we nog steeds flink achter heren !

Die poll klopt niet... gisteren met 10000 stemmen stonden exact de zelfde percentages als nu met ruim 4000 stemmen meer, dus het lijkt me sterk dat deze poll klopt. Heb sterk de neiging dat het AD totaal niet objectief is als het gaat om het verbod

Dat heb ik al jaren. Zo links als de....vul zelf.maar in

Was het het AD ook niet die in de eerste dagen van dit jaar werkelijk niets anders publiceerde dan ellende over vuurwerk? Dat werd gewoon lachwekkend op een bepaald moment..

AD start een poll op ben alvast een beginstand van 1000 tegenstanders. En verder kan je stemmen wat je wilt maar dit heeft geen nut. AD vult de stemmen zelf. (Complotgek)

Back
Bovenaan