Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker weten wat een grote boeketen voor zo klein doosje haha. En jammer van zena dat ze met jullie nog geen contact hebben opgenomen. Als bedrijf wil je toch zoveel mogelijk verkopen :) of zulllen ze nu al bang zijn dat ze verwachtingen niet voor een 2de jaar op rij zouden kunnen waarmaken ? :(

Jan Willem, mooi assortiment weer! Ik mis net als sommige anderen idd ook zena/vuurwerktotaal. Maar mijn vraag is eigenlijk.. Wanneer worden er weer mails beantwoord? :)

Jan Willem, mooi assortiment weer! Ik mis net als sommige anderen idd ook zena/vuurwerktotaal. Maar mijn vraag is eigenlijk.. Wanneer worden er weer mails beantwoord? :)

Tot en met gisteravond zijn alle mails bijgewerkt. Mocht jou mail niet beantwoord zijn, is deze wellicht niet bij mij aangekomen.

De volgende producten zijn weer aangevuld;
- King Cobra
- Splitonium
- Big Momma

Een nieuwe toevoeging in de lijst;
- Hot Hot Hot, Rubro Vuurwerk

Op dit moment stroomt de mailbox weer aardig vol. Soms duurt het even tot dat ik reageer. Aangezien deze week een drukke week. Ik hoop op jullie begrip :)

Misschien heb ik eroverheen gelezen maar gaat er nu ook nog 40% van het totaalbedrag af nadat er ook al korting per product is afgegaan?

Je kan nu wel grappig doen met die gekke smiley ventje, maar onderstaande zin in de excelsheet laat toch ruimte voor verwarring.

Zoals ieder jaar organiseren wij een kortingsactie voor liefhebbers waarbij wij een maximale korting van 40% op het TOTALE BEDRAG geven. In onderstaande lijst vind je ons freakassortiment voor 2013 en de daarbij behorende maximale kortingscondities die per product gegeven kan worden. Stuur je bestelling naar [email protected]!

*In onderstaande lijst vind je ons freakassortiment voor 2013 en de daarbij behorende maximale kortingscondities die per product gegeven kan worden*

Lijkt me duidelijk toch?korting varieert van 20 tot 40% in die lijst en wordt berekend per product.

Ik snap het allemaal prima jongens, ben niet achterlijk. De eerste zin wekt de indruk dat er 40% op het totaal bedrag is te verdienen. Dat is dus niet zo in de praktijk. No problem, het is een prima actie verder.

Ik snap het allemaal prima jongens, ben niet achterlijk. De eerste zin wekt de indruk dat er 40% op het totaal bedrag is te verdienen. Dat is dus niet zo in de praktijk. No problem, het is een prima actie verder.

Is wel zo, mits je bestelling enkel uit artikelen bestaat waarop 40% korting van toepassing is :-)

Laten we het leuk houden heren! Onze maximale korting is inderdaad 40%. Bij ieder artikel zie je de maximale korting, of de al in prijsverlaagde minimum adviesprijs. Dit om het makkelijk te houden voor iedereen. Misschien werkt deze zin wat verwarrend. Maar ik denk dat het nu wel duidelijk is gemaakt :)

Op dit moment zijn wij aan het kijken naar het Wolff Assortiment 2013. Deze artikelen zullen zodra wij alles rond hebben gelijk in de lijsten worden verwerkt!

Volgende week dinsdag wordt het assortiment afgerond met Wolff Vuurwerk. Om uiteraard ook van Wolff het beste vuurwerk aan te bieden wil ik graag weten wat jullie toppers van wolff zijn!

White Thunder
Fuego
Shaft
Stars over Paris
Concerto Rosso
Three Lions
En die fluit mine met rode sterren!

White Thunder
Fuego
Shaft
Stars over Paris
Concerto Rosso