Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij nou opvalt: ik zie een grote hoeveelheid nieuwe producten.
Is men uitgekeken op de oude toppers van Rubro?

Er zijn op de demo voornamelijk nieuwe producten geschoten. Dit was voor mij de eerste keer dat ik de producten van Rubro live heb gezien.

Toch vond ik de Immortal Gold er met kop en schouders bovenuit steken. Overige doorlontbakken waren ook prachtig, maar leken erg veel op elkaar. Alleen de Raptor week qua kleurstelling af van de rest. De 6 Elements is wat mij betreft ook een goede keuze omdat je daar eigenlijk alle effecten in terug vindt. De Nachtpracht is mij ook goed bijgebleven. Deze cake is wel wat prijzig, maar de boeketten waren enorm.

Dit jaar zou ik graag nogmaals het buurt assortiment willen zien in het assortiment van Herman de Haan. Nog nooit in het echt gezien, maar gezien de velen positieve reacties zou ik deze zeker kopen.

Vanaf morgen t/m 30 Augustus ben ik op vakantie. Hierdoor kan ik geen mail beantwoorden en bestellingen verwerken. Dat geeft jullie de kans om te zoeken naar de meest mooie artikelen van Rubro, Wolff, Royal en Lesli waar wij begin September een mega assortiment van neer gaan zetten.

Gaan jullie dit jaar geen Broekhoff meer verkopen? Dat zou ik toch wel jammer vinden, zeker na vorig jaar (een jaar waarin Broekhoff naar mijn mening erg goede nieuwe producten heeft geïntroduceerd).

Gaan jullie dit jaar geen Broekhoff meer verkopen? Dat zou ik toch wel jammer vinden, zeker na vorig jaar (een jaar waarin Broekhoff naar mijn mening erg goede nieuwe producten heeft geïntroduceerd).

Dat gaat afhangen van de ontwikkelingen die de komende weken volgen. Op dit moment er geen contact geweest met Broekhoff Vuurwerk voor dit jaar. Voorlopig zullen wij dan ook geen Broekhoff Vuurwerk aanbieden.

Vandaag is Rubro Vuurwerk bij ons geweest. Dat betekend dat er stil aan begonnen kan worden aan de actie voor 2013. Wij zullen jullie voorzien van een zeer breed assortiment met veel diversiteit, innovatie en kwaliteit!

Vandaag is Rubro Vuurwerk bij ons geweest. Dat betekend dat er stil aan begonnen kan worden aan de actie voor 2013. Wij zullen jullie voorzien van een zeer breed assortiment met veel diversiteit, innovatie en kwaliteit!

Als eerste natuurlijk goed nieuws!

Maar heb nog een vraagje, namelijk of de Secret Salute Salvo (de 54 shots) ook in het assortiment van Herman de Haan komt?
Hoop dat je mijn vraag kan beantwoorden.

Als eerste natuurlijk goed nieuws!

Maar heb nog een vraagje, namelijk of de Secret Salute Salvo (de 54 shots) ook in het assortiment van Herman de Haan komt?
Hoop dat je mijn vraag kan beantwoorden.

Op die vraag kan ik antwoorden. De Secret Salute Salvo zal bij ons in het assortiment zitten! Er zijn er niet heel erg veel van gemaakt. Toch hebben we wat voor jullie kunnen regelen :)

Op die vraag kan ik antwoorden. De Secret Salute Salvo zal bij ons in het assortiment zitten! Er zijn er niet heel erg veel van gemaakt. Toch hebben we wat voor jullie kunnen regelen :)

Dat is fantastisch nieuws!! Dan zal ik zeker weer een bestelling doen zodra dit kan!

Dat is geweldig nieuws, die moet er dan zeker bij komen.
Weet je toevallig of hij dit jaar met ander label is?

En komt er nog een importeur bij of blijft het hier bij?

thunder salute zou ik ook graag is willen hebben, of een ander lekker knalblok (ben hier niet heel bekend mee kwa knal).

Dat gaat afhangen van de ontwikkelingen die de komende weken volgen. Op dit moment er geen contact geweest met Broekhoff Vuurwerk voor dit jaar. Voorlopig zullen wij dan ook geen Broekhoff Vuurwerk aanbieden.

Ga je alles pas bekend maken als alle prijzen van alle importeurs bekend zijn, of maak je het per importeur bekend? Ik vind het persoonlijk beter om alles pas bekend te maken als de totaallijst af is, zodat je echt kunt beginnen met het doorgeven van je bestelling. Vorig jaar was volgens mij de limiet van het aantal bestellers al bereikt voordat de complete lijst af was (is overigens wel allemaal netjes opgelost en goed gekomen wat ik gelezen heb).

Ga je alles pas bekend maken als alle prijzen van alle importeurs bekend zijn, of maak je het per importeur bekend? Ik vind het persoonlijk beter om alles pas bekend te maken als de totaallijst af is, zodat je echt kunt beginnen met het doorgeven van je bestelling. Vorig jaar was volgens mij de limiet van het aantal bestellers al bereikt voordat de complete lijst af was (is overigens wel allemaal netjes opgelost en goed gekomen wat ik gelezen heb).

Ik verwacht in de loop van volgende week de hele lijst klaar te hebben. Het is nogal een hele klus om alles netjes te verwerken. Dus ik streef zelf ook naar een volledige totaallijst :)

Geweldig nieuws, dat wordt dit topic goed in de gaten houden.
Ben zeer benieuwd met wat jullie dit jaar gaan komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan