Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ieder jaar zijn we met zijn allen erg nauwkeurig in het samenstellen van onze bestellingen. Meestal is iedereen daar wel tevreden over, maar uiteraard zit er ook wel eens een misser tussen. Kortom, heb jij wel eens spijt van aankopen gehad?

Ja. De Golden Dust 100 shots van Rubro Vuurwerk. Wat een flutwerk is dat 16mm spul zeg. 18-20mm kun je heel leuke dingen mee doen, heeft Rubro zelf ook jarenlang aangetoond. Maar deze 16mm cake was echt de grootste prut die ik heb geschoten.

Spijt is een groot woord maar vorig jaar de El Locco besteld. Per 2 samen met de MJB cake geschoten. Op productiefilmpje leek het een koopje maar viel uiteindelijk toch zwaar tegen

Ja, afgelopen jaar nog met de Event Shockwave 216’s van Rubro toen ik de specs zag. Om er dan in de straat achter te komen dat het toch wel een erg lekker blokkie is die er vooral in de finale goed op klapt. Dus uiteindelijk toch geen spijt! Zou een dergelijk doosje zo weer aanschaffen.

Altijd wel, koop wel eens dingen die je vervolgens gewoon niet aanraakt, en het jaar erop ook niet en dan vervolgens maar gewoon bijna zonder te kijken wegstookt omdat het dan maar weg is. Dan heb ik zeker wel wat spijt van de aankoop, gaat niet om een paar tientjes dan zeg maar. Maar ach elk jaar doen we het gewoon weer opnieuw haha.:bonk:

Niet echt van een product, wel eens van aantallen.

Hier ook zo iets. Afgelopen jaar was ik zo gefocussed op mijn show, dat ik bitter weinig kan herinneren van al het andere moois dat ik de lucht in heb gejaagd. En dat was niet bepaald weinig. Achteraf gezien dus ook wel spijt dat ik niets heb gefilmd.

Qua producten nooit zo, er gaat immers maanden aan voorbereiding vooraf alvorens ik wat koop. Maar qua winkels, laat ik de naam maar niet noemen, maar in de corona tijd heb ik extreem spijt gehad van mijn aankopen bij 1 winkel. Bij alle andere winkels kreeg ik mijn geld direct, maar bij deze ene winkel heeft t maanden geduurd, helemaal kut als je al krap bij kas zit.

Die opmerking gaat nergens over, want zonder corona had je dat geld ook kwijt geweest en had je net zo krap bij kas gezeten... Dan geef je dus geld uit wat je eigenlijk niet kunt missen.

Dat staat los van of een winkel goede of slechte service levert.

Dat is ook alweer heel wat jaren geleden, maar toen maakte ik vooral de fout om geld op zak te hebben tijdens het afhalen. De bestelling afgehaald en we staan nog even met de winkelier te praten over hoe druk het is en de meeste items uitverkocht raken. Zo hadden we het over dummies die al weggehaald waren uit de Event serie, zoals die van de No.5, maar daar had ie nog 1 karton van gaf ie aan. Eentje die ik niet had kunnen bestellen dus we sloten direct een deal en ik nam het karton mee. Lekker lomp, mooi moment gepakt om ze tegelijk te schieten en het viel toch tegen joh... Zo jammer, en dat als een extra uitgave is extra zuur.

Ik heb alleen spijt van de New Year Countdown Box B van Crown Collection. Er zullen ook wel andere dingen zijn geweest, maar die herinner ik me nu even niet.

Spijt?
Tja, spijt heb ik niet.
Ik heb wel eens een nieuw artikel gekocht, met bijvoorbeeld een apart effect en dat het in de straat zwaar tegen viel.
Ik vloek al dan niet even, mopper even door en ga door met stoken.
En neem voor om geen nieuwe artikelen meer te bestellen en een jaartje te wachten.

Spijt niet echt. Wel tegenvallers natuurlijk.
Vorig jaar de Color rush van Rubro. De effecten vond ik best mager en de titaniumknallen klonken even hard als de "burst" van de andere bombettes.
Dat was vroeger met de Heavy Legend serie wel anders meen ik me te herinneren.

ik heb in 2021-2022 heel veel spijt gehad van de mega hoeveelheid cat1 die ik overhield.. had nog een volle kartonnen doos.. heb toen die hele doos in 1 keer in de fik gezet XD

Jazeker wel, eigenlijk heb ik dit ieder jaar wel met een of meerdere producten, dat kan ook niet anders wanneer je heel veel koopt, al is het de laatste 2 jaar wel wat minder, maar toch, ieder jaar heb ik zeer zeker spijt van een product. Kan niet zeggen welke het allemaal geweest zijn, als ik een foto of naam zie van het product dan weet ik het wel weer, dus ik maak niet de fout om iets twee keer te kopen, alhoewel.. ik denk dat ik lieg, denk dat ik wel eens iets nog een keer heb gekocht maar dan waarschijnlijk met het idee dat het misschien beter zou zijn. Enfin, ik denk dat bijna iedereen hier zeker wel eens spijt heeft gehad van een aankoop, niet zozeer over klein en/of goedkoop spul maar echt over de wat duurdere items.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan